اگر شما می خواهید مشتریان بیشتر و جلب توجه بیشتر از انها داشته باشید، مطمئن شوید که تا جایی که امکان دارد وب سایت خود را قابل استفاده تر و مشتری پسند تر کنید.
در طراحی وب سایت ازایجاد فرم ثبت نام طولانی که می تواند چند صفحه را شامل شود اجتناب کنید تا بازدید کنندگان بتوانند با موفقیت در سایت شما ثبت نام کنند. به عنوان یک سایت تجارت الکترونیکی، شما در واقع نیاز به دانستن آدرس انها، شماره تلفن، چه نوع کاری که آنها انجام میدهند و غیره ندارید.یک آدرس ایمیل ساده و یک رمز عبور فقط شما نیاز دارید. که می شود گفت، هرگز دکمه تماس برای اقدامات را دست کم نگیرید که این کار در ساختن نرخ مکالمات بالاتر و بهبود قابلیت استفاده از سایت کمک مینماید. هنگام طراحی سایت حتما کلیک مربوط به این عملیلات را در حالت برجسته قرار دهید. بنابراین لازم است که سایز، رنگ، فونت و موقعیت این دکمه را بررسی کرده باشید که این کار برای نشان دادن اسان این کلیک روی صفحه شما ضروری میباشد.
یک موضوع که خریداران آنلاین قبل از نهایی کردن خرید متنفر هستند فرآیند ثبت نام طولانی و خسته کننده می باشد. بنابراین هنگام طراحی و ساخت سایت ابتدا به کاربران خود اجازه دهید که خرید خود را انجام دهند بدون نیاز به ثبت نام، بعدا و در صورت علاقه مشتریان، انها میتوانند در سایت شما ثبت نام کنند. این نوع از روش به افزایش فروش بهبود حفظ مشتری و کاهش سبد خریدهایرها شده منجر خواهد شد.
قابلیت جستجو به هنگام طراحی سایت کمک می کند تا مشتریان آنچه که آنها به دنبالش هستند را زودتر پیدا کنند، و تجربه خرید خود را رضایت بخش تر کنند تا اینکه این کار بیشتر خسته کننده باشد. توابعی را در سایت قرار دهید که کاربران به دنبال پیدا کردن انها در داخل صفحات وب شما باشند.
هنگام مطرح کردن سفارشات، مشتریان باید بدانند که در چه مرحله ای از فرایند خرید قرار دارند–چند مرحله از فرایند خرید را انجام داده اند و چند مرحله از این فرایند باقی مانده است. بدون جهت دهی مرحله ای، مشتریان به راحتی از فرایندهای خرید شما خسته میشوند. همچنین استفاده از جهت دهی مرحله ای به مشتریان کمک میکند تا یک مرحله عقب تر رفته و اشتباهاتی را که مرتکب شده اند را ویرایش کنند تا اینکه فرایند خرید رو از اول انجام دهند یا اینکه کلا از این مسیر منصرف شوند.