(نسخه قابل پرینت موضوع)
عنوان موضوع : احادیث درباره (خود ارضایی،لواط،مساحقه ، زنا)
نمایش موضوع اصلی :

باران 313 دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۵:۰۵ بعد از ظهر

 
 
 

احادیث درباره زنا (آمیزش جنسی نامشروع با جنس مخالف) Extramarital Sex

برای دیدم احادیث کلیک کنید


استمناء (خودارضایی ارضاء کردن خود با دست ) Masturbation
رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند:‌استمنا کننده با دست، ملعون است. میزان الحکمه ج ۹ ص222

قرآن کریم می‌فرماید: "هر کس از راهی، غیر از همسرش، شهوتش را دفع کند، از تجاوز کاران است" سوره مومنون آیه 7

*پیامبر اکرم(ص) فرمود: "هر کس شهوتش را با دست ( و هر طریق دیگری غیر از مسیر طبیعی و ازدواج) دفع کند، مورد لعنت و نفرت خداوند است".مستدرک، کتاب النکاح، ص 570

 

*امام صادق(ع) فرمود: "خود ارضایی (یا دفع شهوت از غیر مسیر طبیعی) از گناهان بزرگ است".

 

*نیز فرمود: "خداوند با نظر رحمت به استمنا کننده نمی نگرد".سید عبدالحسین دستغیب، گناهان کبیره، ص 332

 

*پیامبر اکرم(ص) فرمود: "لا تنظروا الی صِغِرَ الذنب و لکن انظروا اِلی مَنِ اجتَر أتم؛[5] به کوچکی گناه منگرید، بلکه بر عظمت و بزرگی کسی بنگرید که نسبت به او گستاخی و نافرمانی کرده‌اید". بحارالانوار، ج 77، ص 168.

 

*امام محمد تقی(ع): هر که از هوا و هوس خود پیروی کند گویی آرزوی دشمن خود را برآورده است.

 

 
 
 
در زمینه حرمت استمنا و خودارضایى روایات متعددى است. از امام صادق (ع) درباره استمنا پرسش شد. حضرت فرمود: گناهى بزرگ است، خداوند در كتاب خود از این عمل نهی فرموده است. كسى كه به چنین عملى دست مى‏زند، گویى با خود ازدواج كرده است و اگر از كار وى آگاه مى‏شدم با وى غذا نمى خوردم. سؤال كننده پرسید: منبع این سخن از كتاب خدا كجاست؟ حضرت فرمود: در آیه A{فمن ابتغى وراء ذلك فاولئك هم العادون مؤمنون، 7)}Vمراد از وراء ذلك استمناء مى‏باشد.V}وسایل الشیعه، ج 28، ص 364.
حرمت خودارضایی در آیات و روایات:
خداوند در سوره مؤمنون می فرماید یکی از ویژگی های انسان های مؤمن این است که در مسائل جنسی خودشان را از آلوده شدن به گناه حفظ می کنند و صرفا از طریق ازدواج غریزه جنسی خود را ارضا می کند سپس می فرماید هر کس از غیر مسیر ازدواج غریزه جنسی خودش را ارضا کند از تجاوز کاران است «الذین هم لفروجهم حافظون . الا علی ازواجهم او ما ملکت ایمانهم فانهم غیر ملومین . فمن ابتغاء وراء ذلک فاولئک هم العادون » و عمل استمنا مشمول آیه 7 سوره مؤمنون می شود که می فرماید هر کسی غیر از این طریق را (جهت بهره گیری جنسی) طلب کند تجاوزگر است».
علاوه بر این در سخنان گهربار معصومین(ع) نیز از عمل استمنا به زشتی یاد شده و مورد نهی قرار گرفته است که در اینجا به احادیثی از پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اشاره می کنیم:

2. رسول خدا(ص): لعنت خدا و ملائكه خداوند و تمام بشر بر شخص خودارضا. V}(همان، ح 18748){V
3. رسول خدا(ص): كسى كه خودارضایى مى‏كند، ملعون است. V}(همان، ح 18751){V
4. امام صادق(ع): خودارضایى گناه بزرگى است كه خداوند در قرآن از آن نهى فرموده است. V}(همان، ح 18750){V
5. امام صادق(ع): براى كسى كه خودارضایى كند در قیامت عذاب دردناكى در نظر گرفته شده است. V}(همان، ح 18749){V
علاوه این عمل شیطانی است که خداوند نهی کرده که از شیطان تبعیت کنیم و فرموده: A}لا تعبد و الشیطان{A ائمه دین علیهم السلام مفسران قرآن و تبیین کنندگان مراد واقعی آیات الهی هستند.
هر چه در قرآن صریحا نیامده در کلام ایشان مطرح شده است.
احادیث هم این طور نیست که همگی تحریف شده باشند معیارهائی برای تشخیص صحیح از غیر صحیح وجود دارد اگر سند بعضی از روایات محکم و قوی نباشد دلیل بر این نیست که هزاران روایت که در کتب معتبر آمده غیر قابل اعتماد باشند.
عملی که از نظر پزشکی و علوم روز هم مردود و مذموم است و مشکلات فراوانی را به دنبال می آورد و در روایات هم مورد نهی قرار گرفته و پیامبر (ص) قاعل آن را ملعون نامیده تردیدی درقبح این عمل وجود ندارد. V}(بحارالانوار، ج 104، ص 30، روایت 1 و 2){V
T}كبیره بودن:{T
به طور قطع خود ارضایی یكی از گناهان است . در این زمینه برخی از عالمان دینی و اخلاقی نسبت به كبیره بودن آن نیزتاكید نموده اند. از میان ایشان خصوصا مرحوم شهید آیه الله دستغیب در كتاب خویش گناهان كبیره فصلی را گشوده و بر بزرگی آن تاكید نموده است .
از نظر شرعی، ملاك كبیره بودن یك عمل، وعده عذاب از جانب پروردگار می باشد. در این زمینه امام صادق (ع) و در ضمن روایتی از عذابی دردناك برای فاعل آن خبر داده است. آن حضرت(ع) فرموده است: «سه دسته از مردمان اند كه خدای متعال در روز قیامت به ایشان نگاه رحمت نمی افكند، آنها را تذكیه نمی نماید و عذابی دردناك برای ایشان فراهم نموده است: كسی كه موی سپید خود را می كند، كسی كه با خود نكاح (استمناء) می نماید و كسی كه مفعول واقع می شود».
به فرض صغیره بودن گناه خود ارضایی در صورت عدم تكرار، ملاك دیگر كبیره بودن گناه، تكرار و به تعبیر روایات اصرار بر آن است ، به همین دلیل چون به طور معمول، خود ارضایی، در افرادی كه به آن گرفتارند ، به صورت عادت و اعتیاد در می آید ، تبدبل به گناه كبیره می شود. 1. امام صادق(ع): روز قیامت خداوند با شخص خودارضا گفت و گو نمى‏كند و از چشم خدا مى‏افتد. V}(میزان الحكمة، ح 18749){V



لواط (آمیزش جنسی مرد با مرد) Homosexual  Gay
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: اگر کسانی را در حال انجام لواط پیدا کردید، هر دو را بکشید. میزان الحکمه ج ۸ ص ۵۳۹

.
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: لعنت خدا وفرشتگان و همه مردم بر استمناگر و لواط کننده گان باد. میزان الحکمه ج ۸ ص ۵۳۹

 

.
امام رضا علیه السلام:اگرسزاوار بود شخصی دو بار رجم وسنگسار گردد، حق همین لواط کنندگان است و اگرکسی لواط کند، عقاب آن این است،که او را بسوزانند یا که دیوار برسرش خراب کنند یا یک ضربه شمشیربه او بزنند و در قیامت شخص لواط کننده را بر کناره بالای جهنم آویزان می کنند. مستدرک الوسائل ج ۱۸ ص ۸۲

 

لواط در حکم کفر است!

 

وَ قَالَ ع قَالَ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ (علیه السلام)  اللِّوَاطُ مَا دُونَ الدُّبُرِ فَهُوَ لِوَاطٌ وَ الدُّبُرُ هُوَ الْکُفْرُ.

 

امیر مؤمنان (علیه السلام) فرموده است: لواط آن است که دخول صورت نگیرد، و گر نه دخول در حکم کفر است.

 

 

 

عاقبت هم جنس باز فاعل در دنیا

 

1.      ابنه شدن!!

 

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص مَنْ أَلَحَّ فِی وَطْیِ الرِّجَالِ لَمْ یَمُتْ حَتَّى یَدْعُوَ الرِّجَالَ إِلَى نَفْسِهِ.

 

رسول خدا (صلی الله علیه و آله) فرموده است: هر کس به نزدیکى کردن با مردان اصرار ورزد نمى‏میرد تا اینکه مردان را به سوى خود فراخواند.

 

 

 

2.      حرام شدن خواهر و ... مفعول بر او

 

رُوِیَ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام)  فِی رَجُلٍ لَعِبَ بِغُلَامٍ قَالَ إِذَا وَقَبَ لَنْ تَحِلَّ لَهُ أُخْتُهُ أَبَداً وَ قَالَ (علیه السلام) لَوْ کَانَ یَنْبَغِی لِأَحَدٍ أَنْ یُرْجَمَ مَرَّتَیْنِ لَرُجِمَ اللُّوطِیُّ مَرَّتَیْنِ.

 

از امام صادق (علیه السلام) در باره مردى که با پسرى نوجوان درآمیخته بود نقل شده است که فرمود: اگر دخول کرده باشد، خواهر آن نوجوان هرگز بر او حلال نیست. و نیز فرمود: اگر روا بود که مجرمى را دو بار سنگسار کنند، لواط کننده دو بار سنگسار مى‏شد.

 

(در مطلبی با عنوان "حتما بخوانید!!! "و "حرامهای ابدی" تفصیلا این موضوع بیان شده است.) 

 

عاقبت مفعول در دنیا

 

 قَالَ أَمِیرُ الْمُؤْمِنِینَ (علیه السلام)  مَا أَمْکَنَ مِنْ نَفْسِهِ أَحَدٌ طَائِعاً یُلْعَبُ بِهِ إِلَّا أَلْقَى اللَّهُ عَلَیْهِ شَهْوَةَ النِّسَاءِ.

 

امیر مؤمنان (علیه السلام) فرمود: هیچ مردى خود را از روى رغبت در اختیار مردان نمى‏گذارد که با او عمل زشت انجام دهند جز اینکه خداوند شهوت زنان را در دل او مى‏افکند.

 

 

 

شیعه علی مفعول واقع نمی شود!!

 

عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام)  قَالَ: إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ لَمْ یَبْتَلِ شِیعَتَنَا بِأَرْبَعٍ أَنْ یَسْأَلُوا النَّاسَ فِی أَکُفِّهِمْ وَ أَنْ یُؤْتَوْا فِی أَنْفُسِهِمْ وَ أَنْ یَبْتَلِیَهُمْ بِوَلَایَةِ سَوْءٍ وَ لَا یُولَدُ لَهُمْ أَزْرَقُ أَخْضَرُ.

 

امام صادق (علیه السلام) نقل کرده است که فرمود: خداوند شیعیان ما را به چهار چیز مبتلا نکرده است: اینکه گدایى کنند، و اینکه با آنان لواط شود، و اینکه دچار زمامداربد شوند، و اینکه فرزندى گندمگون و کبود چشم بیاورند.

 

 

 

عاقبت مفعول در آخرت (حرام شدن بهشت بر مفعول)!

 

عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام)  قَالَ: جَاءَ رَجُلٌ إِلَى أَبِی فَقَالَ‏ لَهُ یَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ إِنِّی ابْتُلِیتُ بِبَلَاءٍ فَادْعُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ فَقِیلَ لَهُ إِنَّهُ یُؤْتَى فِی دُبُرِهِ فَقَالَ مَا أَبْلَى اللَّهُ أَحَداً بِهَذَا الْبَلَاءِ وَ لَهُ فِیهِ حَاجَةٌ ثُمَّ قَالَ أَبِی (علیه السلام)  قَالَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ وَ عِزَّتِی وَ جَلَالِی لَا یَقْعُدُ عَلَى إِسْتَبْرَقِهَا وَ حَرِیرِهَا مَنْ یُؤْتَى فِی دُبُرِهِ.[vi]

 

امام صادق (علیه السلام) از پدرش نقل کرده است که فرمود: مردى نزد پدرم آمد و گفت: اى فرزند رسول خدا، من به بلایى دچار شده‏ام، از خداى بزرگ نجات مرا بخواه. به آن حضرت گفتند: با این مرد لواط مى‏شود. فرمود: خداوند کسى را به این بلا گرفتار نکرده است که به او حاجتى داشته باشد. سپس پدرم فرمود:

 

خداوند سوگند یاد کرده است که به عزّت و جلال خودم قسم، کسى که با او لواط شود هرگز بر فرش دیباى بهشت نخواهد نشست.

 

 

 

لعنت رسول خدا بر مردانی که خود را شبیه زنان می کنند و زنانی که خود راشبیه مردان می کنند و مردان و زنان هم جنس باز

 

عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام)  قَالَ: لَعَنَ رَسُولُ اللَّهِ (صلی الله علیه و آله)  الْمُتَشَبِّهِینَ مِنَ الرِّجَالِ بِالنِّسَاءِ وَ الْمُتَشَبِّهَاتِ مِنَ النِّسَاءِ بِالرِّجَالِ وَ هُمُ الْمُخَنَّثُونَ وَ اللَّاتِی یَنْکِحُ بَعْضُهُمْ بَعْضاً وَ إِنَّمَا أَهْلَکَ اللَّهُ قَوْمَ لُوطٍ حِینَ عَمِلَ النِّسَاءُ بِمِثْلِ عَمَلِ الرِّجَالِ وَ رَأَى بَعْضُهُمْ بَعْضاً.

 

امام صادق (علیه السلام) فرمود: رسول خدا (صلی الله علیه و آله) مردانى را که خود را همانند زنان کنند، و زنانى را که خود را همانند مردان کنند لعنت فرموده است. و فرمود: این گونه مردان زن صفت‏اند، و چنین زنانى با یک دیگر همجنس بازى مى‏کنند. و قوم لوط را خداوند فقط بدین سبب هلاک کرد که زنان مانند مردان با یک دیگر همجنس بازى مى‏کردند.

 

(متاسفانه دیده می شود که امروزه مردان مانند زنها ابرو بر میدارند و زنان لباس مردان را می پوشند و موی خود را مردانه اصلاح می کنند!!)

 
 

لطفا با ذکر منبع منتشر کنید ( منبع: گناه شناسی 313fadaii.blog.ir)

.

مساحقه (آمیزش جنسی زن با زن) Homosexual, Lesbianism
امام باقر(ع): مساحقه در زنان چون لواط در مردان است. فروغ کافی

 

.
زنی خدمت حضرت صادق علیه السلام آمد و عرض کرد : زنانی که با یکدیگر مساحقه می کنند ، حدشان چیست؟ امام فرمود: ” حد زنا است، به راستی چون قیامت شود آنها را می آورند و لباسهایی که از آتش بریده شده بر تن آنان می کنند و مقنعه های آتشین بر سرشان می بندند و زیر جامه های آتشین به بدنشان می پوشانند و عمودهای آتشین در جوفشان فرو می کنند و آنها را در جهنم می اندازند. فروع کافی

 

. الإمامُ الصّادقُ علیه السلام : أوَّلُ مَن عَمِلَ هذا العَمَلَ قَومُ لُوطٍ فاستَغنى الرِّجالُ بِالرِّجالِ و بَقِیَ النساءُ بغَیرِ رِجالٍ ، فَفَعَلنَ كما فَعَلَ رِجالُهُنَّ .

امام صادق علیه السلام : نخستین كسى كه این عمل را مرتكب شد ، قوم لوط بودند ؛ زیرا مردها به یكدیگر پرداختند و زنان بى مرد ماندند و در نتیجه آنها نیز ، همانند مردانشان ، به هم روى آوردند .

عنه علیه السلام ـ لَمّا دَخَلَتِ امرَأةٌ مَع مَولاةٍ لَها علَیهِ و سَألَت ما تَقولُ فی اللَّواتی مَع اللَّواتِی ؟ ـ : هُنَّ فی النارِ ، إذا كانَ یَومُ القیامَةِ یُؤتى بِهِنَّ فَاُلبِسْنَ جِلبابا مِن نارٍ و خُفَّینِ مِن نارٍ و قِناعا مِن نارٍ .

امام صادق علیه السلام ـ آنگاه كه زنى همراه كنیز خود خدمت امام علیه السلام رسید و عرض كرد : درباره پرداختن زنان به یكدیگر چه مى فرمایید؟ ـ فرمود : جایگاهشان آتش است . روز قیامت این گونه زنان آورده مى شوند و بالاپوشى از آتش و پاى افزارى از آتش و رو بندى از آتش بر آنان پوشانده مى شود .

 

بحار الأنوار عن هِشام بنِ سالمٍ عن الإمامِ الصّادقِ علیه السلام ـ فی جَوابِ امرَأةٍ سَألَتهُ عنِ السَّحقِ ـ : حَدُّها حَدُّ الزانی ، فقالَت : ما ذَكَرَ اللّه ُ عزّ و جلّ ذلكَ فی القُرآنِ ؟ قالَ : بَلى ، قالَت : و أینَ هُو ؟ قالَ : هُو أصحابُ الرَّسِّ .

بحار الأنوار به نقل از هشام بن سالم : امام صادق علیه السلام در پاسخ به سؤال زنى از حكم مساحقه فرمود : حدّش حدّ زناكار است . پرسید : آیا خداوند عزّ و جلّ در قرآن آن را بیان فرموده است؟ فرمود: آرى . عرض كرد : در كجاى آن؟ فرمود: داستان اصحاب رسّ .

 
 
 

نگاه از روی شهوت به نامحرم
امام صادق علیه السلام می فرماید:نظر کردن تیری است از تیرهای زهر آلود شیطان ، و هر که نظر حرامی را برای خدا نه از برای غیر او ، ترک کند، حق تعالی ایمانی به او کرامت می فرماید که طعم و لذت آن ایمان را بچشد و درک کند. گزیده عین الحیاه در اخلاق ـ محمد اسفندیاری


Powered by FAchat