آخرین ارسال ها |
نوار پیام ها |
مدیریت پیام ها |
نمایش موضوع به شکل عادی | |||
اطلاعات نویسنده |
پروتکل های مبارزه
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ۰۳:۵۷ بعد از ظهر
[#25]
|
||
عضو
شماره عضویت :
2697
حالت :
ارسال ها :
263
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان :
195
اعتبار کاربر :
2765
پسند ها :
280
تشکر شده : 143
|
پروتکل شماره 15
... پروتکل شماره 16 براى آنكه بتوانيم به طور موثرى فعاليتهاى اشتراكى غيريهوديان را بدون آنكه به فعاليتهاى
گروهى خودمان لطمه اى وارد شود، تخريب سازيم، بايد همكارى گروهى را در همان مراحل نخستين عقيم
كنيم.
معناى اين سخن آن است كه به نوسازى برنامه هاى آموزشى دانشگاهها مى پردازيم و تمام استادان و
مقامات دانشگاهى را مطابق برنامه هاى سرى و محرمانه براى مشاغل جديدشان آماده مى كنيم. انتصاب آنان
را خيلى محتاطانه انجام مى دهيم و وضعى پيش مى آوريم كه كاملا به دولت وابسته بشوند.
دروسى چون قوانين حقوقى مربوط به دولت و مسايل سياسى را از برنامه هاى آموزشى دانشگاهها
حذف مى كنم و اين موضوعات را فقط به تعدادى افراد انتخاب شده كه داراى استعدادهاى درخشان باشند ،
مى آموزيم. دانشگاهها ديگر نبايد طرحهاى معجون و مجعولى در زمينه قانون اساسى بيرون بدهند و استادان
هم نبايد خودشان را به مسايل سياسى اى كه پدرانشان هم از فهم اينگونه مسايل عاجزند، سرگرم كنند.
وقتى گروه زيادى آن هم به طور نامطلوب، با مسايل سياسى آشنا شوند، همانگونه كه آموزش و
پرورش در جوامع غيريهودى جنبه همگانى به خود گرفت، نوعى خيالبافى و بدآموزى بوجود مى آيد.
ما بايد مطالب و موادى را وارد نظامهاى آموزشى غيريهوديان كنيم كه نظم و انسجام را از سيستم هاى
آموزشى آنان بگيرد و اوضاع درهم و برهمى به وجود آورد. اما هنگامى كه خودمان به قدرت رسيديم ، تمام
مواد و مطالبى را كه بى نظمى به بار مى آورند، و دانش آموزان را به نافرمانى وامى دارند ، از دروس دانشگاهها
حذف مى كنيم.
مطالب جالبی داره اگه وقت داشتید مطالعه کنید http://anti-dajal.rozblog.com/post/421 |
||
|