آخرین ارسال ها |
نوار پیام ها |
مدیریت پیام ها |
امکان افزودن پاسخ به این موضوع وجود ندارد امکان افزودن موضوع در این بخش وجود ندارد |
|
اطلاعات نویسنده |
پروتکل های مبارزه
شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ ۰۳:۵۷ بعد از ظهر
[25]
|
|||
عضو
شماره عضویت :
2697
حالت :
ارسال ها :
263
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان :
195
اعتبار کاربر :
2765
پسند ها :
280
تشکر شده : 143
|
پروتکل شماره 15
... پروتکل شماره 16 براى آنكه بتوانيم به طور موثرى فعاليتهاى اشتراكى غيريهوديان را بدون آنكه به فعاليتهاى
گروهى خودمان لطمه اى وارد شود، تخريب سازيم، بايد همكارى گروهى را در همان مراحل نخستين عقيم
كنيم.
معناى اين سخن آن است كه به نوسازى برنامه هاى آموزشى دانشگاهها مى پردازيم و تمام استادان و
مقامات دانشگاهى را مطابق برنامه هاى سرى و محرمانه براى مشاغل جديدشان آماده مى كنيم. انتصاب آنان
را خيلى محتاطانه انجام مى دهيم و وضعى پيش مى آوريم كه كاملا به دولت وابسته بشوند.
دروسى چون قوانين حقوقى مربوط به دولت و مسايل سياسى را از برنامه هاى آموزشى دانشگاهها
حذف مى كنم و اين موضوعات را فقط به تعدادى افراد انتخاب شده كه داراى استعدادهاى درخشان باشند ،
مى آموزيم. دانشگاهها ديگر نبايد طرحهاى معجون و مجعولى در زمينه قانون اساسى بيرون بدهند و استادان
هم نبايد خودشان را به مسايل سياسى اى كه پدرانشان هم از فهم اينگونه مسايل عاجزند، سرگرم كنند.
وقتى گروه زيادى آن هم به طور نامطلوب، با مسايل سياسى آشنا شوند، همانگونه كه آموزش و
پرورش در جوامع غيريهودى جنبه همگانى به خود گرفت، نوعى خيالبافى و بدآموزى بوجود مى آيد.
ما بايد مطالب و موادى را وارد نظامهاى آموزشى غيريهوديان كنيم كه نظم و انسجام را از سيستم هاى
آموزشى آنان بگيرد و اوضاع درهم و برهمى به وجود آورد. اما هنگامى كه خودمان به قدرت رسيديم ، تمام
مواد و مطالبى را كه بى نظمى به بار مى آورند، و دانش آموزان را به نافرمانى وامى دارند ، از دروس دانشگاهها
حذف مى كنيم.
مطالب جالبی داره اگه وقت داشتید مطالعه کنید http://anti-dajal.rozblog.com/post/421 می پسندم 2 0 2 تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر
|
|||
|
اطلاعات نویسنده |
پروتکل های مبارزه
یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ۰۳:۵۹ بعد از ظهر
[26]
|
|||
عضو
شماره عضویت :
2697
حالت :
ارسال ها :
263
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان :
195
اعتبار کاربر :
2765
پسند ها :
280
تشکر شده : 143
|
از آنجا كه قرنها تجربه، به ما آموخته است كه عقايد در زندگى و هدايت انسانها نقش بسيار مهمى
داشته و اين عقايد از طريق تربيت به مردم القاء شده اند، لذا ما بايد افكار نو و مستقل را چون گذشته به
انحصار خويش درآوريم. روش مهار كردن فكر هم اكنون در دست بررسى و مطالعه است . اين كار را به
وسيله سيستمى كه به سيستم دروس عينى معروف است و هدف آن مبدل كردن غيريهوديان به آدمهايى
بى فكر، بى خرد، مطيع كه منتظرند ديگران برايشان فكر كنند و عقايدشان را شكل بدهند؛ انجام مى دهيم ،
يكى از بهترين عوامل ما به نام « بورژوئيز » تقريباً تدريس به وسيله دروس عينى را رواج داده است.
* آموزش و پرورش کنونىِ کشور ما، ساخته و پرداختهی فکر ما و برنامههای ما و فلسفهی ما نیست؛ این یک امر واضحی است؛ این هم جزء مسلمات است، منتها به آن توجه نمیکنیم!... ببینید ما چه میخواهیم؟ محصول و خروجی آموزش و پرورش را چه میخواهیم باشد؟ اول این را مشخص بکنیم؛ ترسیم بکنیم؛ بعد ببینیم که برای ساختن یک چنین موجودی، یک چنین مردی، زنی، جوانی، چه کارهای مهم و اساسی، چه تعالیمِ لازم، در خلال چه برنامهی آموزشی باید داده شود، تا این موجود پرورش پیدا کند. آن وقت آدمهای کارآمدمان بنشینند آن نظام را تعریف و تدوین کنند و با شجاعت لازم وارد میدان شوند و تشکیلات آموزش و پرورش را بر طبق آن نظام تعریف کنند و تحقق ببخشند. این، میشود تحول حقیقی و بنیانی. ما میخواهیم آن کسی که از آموزش و پروش خارج میشود بعد از سیزده سال - حالا که پیش دبستانی هم هست، میشود سیزده سال - انسانی باشد با برجستگیهای اخلاقی، برجستگیهای فکری و مغزی، و با تدین؛ یک چنین انسانی میخواهیم. از نظر اخلاقی: انسانی باشد شجاع، خوشخو، خیرخواه، خوشبین، امیدوار، بلندهمت، مثبت در قضاوتها و سایر خصوصیات اخلاقیای که برای یک انسانِ مطلوب شما در نظر میگیرید. از لحاظ خصوصیات فکری: خلّاق، پرسشگر، اهل فکر، اهل نوآوری، مایل به ورود در میدانهای بسیار وسیعِ نادانستنیهای بشر برای کشف دانستنیها و افکندن نور علم به وادی مجهولات، و صاحب فکر. از جنبهی رفتاری: آدم منضبط، قانونشناس. ما چنین موجودی میخواهیم. آیا میشود چنین موجودیرا تربیت کرد؟ البته؛ البته که میشود. درست است که انسانها یکسان نیستند؛ درست است که ژنهای گوناگون و مؤثرات گوناگون خلقتی، آدمها را با اختلافاتی به وجود میآورد؛ اما به طور معمول و عام، همهی انسانها نقش پذیرند. گفت:
من که لوحی سادهام، هر نقش را آمادهام دست نقاشان قدرت تا چه تصویرم کنند
امام خامنه ای86/5/3 در دیدار با مسئولان آموزش و پرورش سراسر کشور اما هیچ اتفاقی نیفتاده تا الان و هنوز جای سوال ها بی جواب مانده...
ویرایش ارسال توسط : متین23
در تاریخ : دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ۰۳:۲۱ بعد از ظهر
دلیل ویرایش : متن فرمایش اضافه شد
می پسندم 2 0 2 تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر
|
|||
|
اطلاعات نویسنده |
پروتکل های مبارزه
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ۰۳:۵۹ بعد از ظهر
[27]
|
|||
عضو
شماره عضویت :
2697
حالت :
ارسال ها :
263
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان :
195
اعتبار کاربر :
2765
پسند ها :
280
تشکر شده : 143
|
پروتکل شماره 17
از مدتها قبل كوشيده ايم كه اعتبار كشيشان را در ميان غيريهوديان از بين ببريم و به مأموريت
آنها بر روى زمين كه ممكن است هنوز هم مانع بزرگى برسر راه ما باشند، خاتمه دهيم. البته روز به روز از
تأثير آنها كاسته مى شود و اكنون آزادى عقيده در همه جا اعلام گرديده است. تنها« زمان » است كه بين ما
و لحظه ورشكستگى كامل آئين مسيحيت، فاصله انداخته است. راجع به اديان ديگر اگر بخواهيم دست
اندركار شويم، مشكلات كمترى خواهيم داشت، ولى هنوز زود است در اين باره صحبت كنيم . بطور كلى
كشيشان را در تنگنا قرار داده ايم و تأثير آنها روى مردم بر خلاف پيشرفتهاى گذشته شان، روز به روز رو به
قهقرا مى رود.
*لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَداوَةً لِلَّذينَ آمَنُوا الْيَهُودَ وَ الَّذينَ أَشْرَکُوا وَ لَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّةً لِلَّذينَ آمَنُوا الَّذينَ قالُوا إِنَّا نَصاري ذلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسينَ وَ رُهْباناً وَ أَنَّهُمْ لا يَسْتَکْبِرُونَ 82 مائده موس را روی متن بکشید... بطور مسلّم ، دشمنترین مردم نسبت به مؤمنان را ، یهود و مشرکان خواهی یافت و نزدیکترین دوستان به مؤمنان را کسانی می یابی که می گویند: «ما نصاری هستیم» این بخاطر آن است که در میان آنها ، افرادی عالم و تارک دنیا هستند و آنها ( در برابر حق ) تکبّر نمی ورزند. پست قبل ویرایش شد.
ویرایش ارسال توسط : متین23
در تاریخ : دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ۰۴:۰۲ بعد از ظهر می پسندم 2 0 2 تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر
|
|||
|
اطلاعات نویسنده |
پروتکل های مبارزه
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ ۰۳:۵۱ بعد از ظهر
[28]
|
|||
عضو
شماره عضویت :
2697
حالت :
ارسال ها :
263
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان :
195
اعتبار کاربر :
2765
پسند ها :
280
تشکر شده : 143
|
پروتکل شماره 18
- پروتکل شماره 19 - پروتکل شماره 20 اصلاحات اجتماعى بايد از بالا صورت گيرد زيرا اصلاح اجتماعى، يكى از شرايط ضرورى برقرارى
صلح است.
كسى كه فرمانروائى مى كند، هيچگونه ثروت و اموالى نخواهد داشت . زيرا از سوئى مالك همه
اموال و دارائى دولت است و از سوئى ديگر چنانچه ثروتى بياندوزد، خود را از ديگران متمايز ساخته است. به
علاوه ماليكت فردى حاكم موجب اضمحلال و نابودى مالكيت عمومى مى گردد.
البته خويشاوندان فرمانروا از اين قاعده مستثنى بوده و مى توانند اموال داشته باشند. اما كسانى كه
از منابع مالى دولت استفاده مى كنند، بايد به صف خدمتگزاران دولت در آيند. در غير اين صورت بايد صرفاً
از طريق كار، كسب مال كنند. داشتن قرابت با خانواده سلطنتى نبايد باعث حيف و ميل در اموال دولت
گردد.
* در کشور ما این استراتژی به صورت معکوس دنبال می شود... در واقع اصلاحات را از پایین به بالا دنبال میکنیم... که البته کار اشتباهیست مثل: طرح عفاف و حجاب طرح اصلاح الگوی مصرف طرح استفاده از کالای ایرانی همبستگی ملی پرداخت مالیات و ... این موارد فی نفسه بد نیستن ولی وقتی انتظار اصلاحشون رو از پایین داشته باشیم درست نیست چرا که مردم نگاهشون به بالا هست و الگوی رفتاریشون حاکمانشون هستن با این حال میبینیم که دولتمرادن تو هیچ زمینه ای شرایط مساعدی ندارند که انتظار داشته باشند مردم در اون زمینه اصلاحات رو صورت بدن
ویرایش ارسال توسط : متین23
در تاریخ : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ۰۸:۰۹ قبل از ظهر می پسندم 2 0 2 تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر
|
|||
|
اطلاعات نویسنده |
پروتکل های مبارزه
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ۰۸:۳۲ قبل از ظهر
[29]
|
|||
عضو
شماره عضویت :
2697
حالت :
ارسال ها :
263
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان :
195
اعتبار کاربر :
2765
پسند ها :
280
تشکر شده : 143
|
يكى از نشانه هاى ذكاوت و هوش قوم برگزيده ما اين است كه مسأله وامه ا را به نحوى به
غيريهوديان عرضه كرده ايم كه آنها فكر مى كنند وام گرفتن امتيازات فراوانى برايشان در بردارد.
هنگامى كه زمان موعود فرا رسيد، سيستم حسابداريمان را عرضه مى كنيم تا هر كسى بتواند در
يك نگاه كوتاه، وضع، دقت و ابداعاتمان را در زمينه حسابدارى ملاحظه كند. البته اينگونه پيشرفتها معلول
تجربياتى است كه ما روى دولتهاى غيريهودى به عمل آورده ايم. اما هنگامى كه شاهنشاهى مان آغاز گشت ،
به آن دسته از سوء استفاده هائى كه در زمان تسلطمان بر غيريهوديان رايج بوده، خاتمه مى دهيم.
هنگامى كه فرمانروايان غيريهودى از ما مشورت مى خواهند، برنامه هائى برايشان طرح مى كنيم
كه بيشتر وقتشان صرف تشريفات دربارى، پذيرفتن نمايندگان و سرگرمى ها بشود و از اداره امور باز بمانند .
بودجه هاى تشريفات دربارى را عواملمان برايشان تنظيم مى كنند و به اميد اينكه در آينده وضع اقتصاديشان
بهتر خواهد شد، آنها را راضى نگه مى دارند... چگونه اقتصادشان بهتر خواهد شد؟ از طريق مالياتهاى جديد؟
اين سؤالات براى آنها مطرح خواهد بود ولى اگر كسى حسابها و پروژه هاى ما را بخواند نيازى به سوال كردن
نخواهد داشت.
می پسندم 2 0 2 تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر
|
|||
|
اطلاعات نویسنده |
پروتکل های مبارزه
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ۰۱:۵۷ بعد از ظهر
[30]
|
|||
عضو
شماره عضویت :
2697
حالت :
ارسال ها :
263
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان :
195
اعتبار کاربر :
2765
پسند ها :
280
تشکر شده : 143
|
پروتکل شماره 21
مى خواهم به آنچه كه در آخرين جلسه به شما گزارش كردم ، تفسير مفصلى پيرامون وامهاى
داخلى اضافه كنم، درباره وامهاى خارجى چيزى نمى گويم زيرا دولت ما به علت تغذيه و استفاده از پولهاى
كشورهاى غير يهودى، احتياجى به وام خارجى ندارد.
پولهاى مازاد بر احتياج مان را به كشورهاى غيريهودى وام مى دهيم و با استفاده از رشوه خوارى
مديران و اهمال و ندانم كارى فرمانروايان اينگونه ممالك، دوتاسه برابر پولهايمان را پس مى گيريم. آيا كسى
مى تواند كه در حق ما چنين كند؟ از آنجا كه ما وام خارجى نمى گيريم، پاسخ منفى است. بنابراين من فقط
بذكر جزئيات وامهاى داخلى مى پردازم.
دولتهاى غيريهودى اعلام مى كنند كه مردم مى توانند از طريق خريد اوراق قرضه ، به دولت وام
بدهند. قيمت اينگونه اوراق هم در حدى خواهد بود كه همه قدرت خريد آنها را داشته باشند. به كسانى كه
روزهاى اول براى خريد اقدام كنند، تخفيفهائى داده مى شود. اما روزهاى بعد قيمتها بطور مصنوعى بالا
مى رود و دليل بالا رفتن قيمتها، تقاضا و هجوم بيش از حد مردم اعلام مى گردد . پس از چند روز دولتها
اعلام مى كنند كه خزانه مملو از پول است و تقاضا براى خريد اوراق بيش از وام مورد نياز است . سرانجام
دولتها به مردم مى گويند كه به سفته هائى كه از دولت خود دارند، بايد اعتماد كرد و رمز تمام قضايا در
همين نكته آخر نهفته است.
هنگامى كه به اصطلاح اجراى نمايش كمدى پايان يافت، دولتها در برابر وامهائى كه روز به روز بار
آنها سنگينتر مى شود، قرار مى گيرند و ناگزير مى گردند كه براى پرداخت بهره اين گونه وامها ، وامهاى
جديدى دست و پا كنند. اما وامهاى جديد نه تنها صرف پرداخت وامهاى قديم نمى شود ، بلكه به اصل
وامهاى قبلى اضافه مى گردد. بعلاوه وقتى كه اعتبارات موجود مصرف شد، دولتها ناگزير مى شوند كه از طريق
وضع مالياتهاى جديد، اقدام به پرداخت وامها كنند. در واقع اينگونه مالياتها وامى هستند كه وام ديگرى با
آن پرداخت مى شود.
پس از مدتى به دارندگان اوراق قرضه اعلام مى شود ، در صورتى كه حاضر شوند بهره اوراق
خريدارى شده را كاهش دهند، مى توانند اوراقشان را تبديل كنند. البته اينكار بدون رضايت وام دهندگان
امكان پذير نيست. لذا، دولت به آنان پيشنهاد مى كند در صورت داشتن تمايل به اينكار، مى توانند پولهاى
خود را دريافت كنند. حال اگر همه براى پس گرفتن پولهاى خود مراجعه كنند ، دولت گرفتار و درمانده
خواهد شد و قادر به پرداخت مبالغ پيشنهاد شده نخواهد گرديد.
خوشبختانه دولتمردان غيريهودى، چيزى درباره مسايل مالى نمى دانند و در معاوضه و مبادله سهل
گيرند و به اميد سرمايه گذارى هاى جديد از بهره هايشان چشم پوشى مى كنند.
غيريهوديان كه امروزه از ما وام خارجى مى گيرند، نمى توانند اينگونه حيله ها را عليه ما بكار ببرند.
زيرا مى دانند كه اگر بخواهند در اين مورد اقدام بكنند، ما پولهايمان را پس مى گيريم.
وقتى كه بين منافع مردم و حكام ممالك ، وجه اشتراك و رابطه اى وجود نداشته باشد ،
ورشكستگى اينگونه دولتها اجتناب ناپذير است.
*نمونه آن یونان است که اگر وام های اتهادیه اروپا نبود چند سال پیش نابود می شد کما این که در حال حاضر چندین جزایر خود را به خاطر بدهی فروخته است و یا در حال فروش است... http://www.asriran.com/fa/news/405220/%D8%AC%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B1-%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA توجه داشته باشید که یونان نه تحریم بود نه مردمانش به ولایت فقیه اعتقاد داشتند نه معتقد به رعایت حجاب بودند نه مقابل صهیونیسم قد علم میکردند نه به امریکا و اسرائیل مرگ میگفتند و... آزادی غربی در زمینهی اقتصاد ، همین مطالبی است که میبینید؛ همین «اقتصاد آدام اسمیتی» و رسیدن به این وضع دیکتاتوری اقتصادی موجود دنیا، که الان دارد انحلال و فروریختگی خودش را بتدریج نشان میدهد. مراد ما از آزادی که این نیست. آزادی انسانی به معنای آزادی اخلاقىِ بیبندوبارىِ فرهنگىِ غربی نیست. ما نباید برای اینکه خودمان را در چشم غربیها شیرین کنیم، دم از حرفی بزنیم که آنها میزنند؛ که حرفِ غلط است، باطل است و امروز دارد بطلان خودش را نشان میدهد. امام خامنه ای 1390/07/24
اگر چنانچه بانکداری به آن معنایی که در جاهای دیگر هست رواج پیدا بکند ، مردم از صنعت و کار و سایر چیزها باز می مانند و می نشینند توی خانه ها و پولشان برایشان کار می کند و حال ان که پول نباید کار بکند.
می پسندم 2 0 2 تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر
|
|||
|
اطلاعات نویسنده |
پروتکل های مبارزه
جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۵۰ قبل از ظهر
[31]
|
|||
عضو
شماره عضویت :
2697
حالت :
ارسال ها :
263
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان :
195
اعتبار کاربر :
2765
پسند ها :
280
تشکر شده : 143
|
پروتکل شماره 22
مطمئناً احتياجى نيست كه بيش از اين استدلال كنيم كه خداوند مقدر كرده است تا بر جهانيان
فرمانروا باشيم. مطمئناً احتياجى نيست كه ثابت كنيم تمام بدى هایى را كه مرتكب شده ايم ، همگى وسيله
هایى بوده اند كه از آنها براى رسيدن به هدفهايمان كه همانا رفاه واقعى و بر قرارى نظم است، كمك گرفته
ايم. ثابت خواهيم كرد كه مددكارانى هستيم كه آرامش را به زمينى كه متلاشى شده است، بر مى گردانيم و
آن را به محل صلح و آرامش مبدل مى كنيم. همچنين آزادى و خوشبختى انسانها را به آنان باز مى گردانيم
به شرط آنكه قوانينى را كه وضع كرده ايم، دقيقاً رعايت كنند. يادآور مى شويم كه آزادى به معناى عياشى و
زياده روى و لجام گسيختگى نيست و نيز نشان مى دهيم كه آزادى فرد به هيچ وجه در ايراد سخنرانى به
منظور تحريك توده هاى لجام گسيخته نيست. بلكه آزادى يعنى پرهيز از خشونت و اطاعت دقيق از قوانين
زندگى.
قدرت شكوهمند ما قادر است كه حكومت را بدست گيرد و بشر را هدايت كند . كار ما سخن
سرایى و سرهم كردن كلمات نامفهوم نيست. قدرت ما بگونه اى است كه هر كس را وامى دارد تا با احترامى
توأم با ترس در برابر عظمتش زانو بزند.
*بعد چرا ما الان آزادی رو یه جور دیگه فهم میکنیم؟ آزادی کا ما فهم میکنیم شبیه بی بند و باریه...جریان چیه؟ می پسندم 2 0 2 تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر
|
|||
|
اطلاعات نویسنده |
پروتکل های مبارزه
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ۰۹:۰۵ قبل از ظهر
[32]
|
|||
عضو
شماره عضویت :
2697
حالت :
ارسال ها :
263
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان :
195
اعتبار کاربر :
2765
پسند ها :
280
تشکر شده : 143
|
پروتکل شماره 23
[در حكومت را جهانى خود] براى آنكه مردم به اطاعت كردن عادت كنند ، بايد درس قناعت و
تواضع به آنان آموخت. معناى اين سخن آنست كه از توليد اشياء لوكس بايد جلوگيرى كرد. زيرا به مدد اين
كار مى توانيم مسائل اخلاقى را كه به سبب رقابت در مصرف اشياء لوكس متزلزل گرديده اند، اصلاح كنيم.
*قناعت...مفهوم گم شده دنیای امروزی چرا امروزه بر طبل مصرف گرایی کوبیده می شود و مردم بیش از پیش مصرف گرا شده و تجمل گرایی بخشی از سبک زندگی مردم شده؟ می پسندم 2 0 2 تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر
|
|||
|
اطلاعات نویسنده |
پروتکل های مبارزه
یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۰۷ قبل از ظهر
[33]
|
|||
عضو
شماره عضویت :
2697
حالت :
ارسال ها :
263
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان :
195
اعتبار کاربر :
2765
پسند ها :
280
تشکر شده : 143
|
ضمن تشکر از تمامی دوستانی که در این بخش بنده رو یاری کردند (چه با ارسال پیام چه با تایید و ...) .
و خدا رو شاکرم که توفیق دادند که به آخرین بخش این قسمت هم برسم امیدوارم مطالب بنده رو متثلب فرض نگیرند ، چرا که در اول پست هم عرض کرده بودم که هیچ سندی نسبت به این که این مطالب از بزرگان یهود بوده باشه در دسترس نیست و تحلیل بنده هم مبتنی بر شواهدی بود که در ظاهر دیده می شد.
پروتکل شماره 24
تعليم دادن آيين مان به آخرين ذريه حضرت داود بر روى زمين، مطلبى است كه من اكنون آن را
به شما عرضه مى كنم.
کانسروتیسم كه حكماى انديشمند ما آن را عامل هدايت و پرورش فكر تمام بشريت
مى دانند، قبل از هر چيز بايد جزء برنامه آموزش باشد.
گروه معينى از نسل داود، شاه و وارثين او را نه براساس قرابت، بلكه براساس استعداد و توانايى
پياده كردن مسايل اسرارآميز سياسى در زمينه مملكت دارى، آماده و انتخاب مى كنند . به شرط آنكه
هيچكس جز فرمانروا ازاسرار سياسى سردرنياورد. هدف اين روش آن است كه نمى توان حكومت را به كسانى
كه از مسايل سرى آگاه نيستند، محول كرد.
به اينگونه افراد ( فرمانروايان) ياد داده مى شود كه براساس مقايسه تجربيات گذشته ، مشاهده
تحولات سياسى - اقتصادى و نيز به كمك علوم اجتماعى، برنامه هايى را كه قبلا ذكر كرديم، پياده كنند .
خلاصه آنكه روح قوانين لايتغيرى كه طبيعت، خودش وضع كرده است تا افراد طبق آنها با هم رابطه برقرار
كنند، به رهبران آموخته مى شود.
پادشاه يهوديان نبايد پيرو عواطف و اميالش باشد و نيز بايد به غرايز و عواطف تند و تيز خويش
اجازه ندهد كه برعقلش غلبه كند. زيرا پيروى از عواطف، بدتر از هر چيزى نظم ذهن را از بين مى برد، آدمى
را بى دقت بار مى آورد و فكر را به بى رحمانه ترين فعاليتها وامى دارد.
شاه عظيم الشأن، حامى و پشتيبان انسان و ذريه مقدس حضرت داود، بايد تمام خواسته او
تمايلاتش را فداى مردم كند. او بايد نمونه و سمبل بى گناهى باشد.
*كانسروتيسم:
تسليم و اطاعت محض در برابر قدرت رهبران مذهبى( ربى) را خواستار است. به علاوه تغيير پاره اى از عبادات و مراسم مذهبى
را مطابق با نيازهاى زمان مجاز مى داند.
با سپاس
ویرایش ارسال توسط : متین23
در تاریخ : یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۲۹ قبل از ظهر می پسندم 2 0 2 تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر
|
|||
|
اطلاعات نویسنده |
پروتکل های مبارزه
یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۱:۲۲ قبل از ظهر
[34]
|
||
عضو
شماره عضویت :
2703
حالت :
ارسال ها :
28
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان :
156
اعتبار کاربر :
245
پسند ها :
25
تشکر شده : 0
|
سلام ، ممنون از شما بابت اطلاعات مفیدی که در اختیارمون قرار دادید ،به شخصه برام واقعا جالب بود و استفاده کردم ..
موفق باشید برادر بزرگوار .. می پسندم 1 0 1 تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر |
||
|
امکان افزودن پاسخ به این موضوع وجود ندارد امکان افزودن موضوع در این بخش وجود ندارد |
|
برچسب ها
|
پروتکل ، های ، مبارزه ، |
|