انجمن یاران منتظر


چت روم مذهبی یاران منتظر 

فروشگاه اینترنتی


ختم قرآن



آخرین ارسال ها
کلوب دات کام پس از 12 سال فعالیت خاموش می شود ..:||:.. آنها که از نطق تر امپ شاد شدند! ..:||:.. هوای شهر نفس گیر شده است.... ..:||:.. و من عاشق تر ازتوسراغ ندارم... ..:||:.. مناره های عشق ..:||:.. طرحی دیگر ..:||:.. هزار و یک داستان از زندگانی امام علی (علیه السلام) نویسنده : محمد رضا رمزی اوحدی/بخش اول ..:||:.. الان چتونه؟ ..:||:.. عمل صالح! ..:||:.. حتما بخوانید و نظر بدید ..:||:..

نوار پیام ها
( سینا : اگر برجام توافق خوبی بود، برای پذیرش آن مجموعا ۲۸ شرط از سوی «مقام معظم رهبری»، «شورایعالی امنیت ملی» و «مجلس» مطرح نمی‌شد.\"دکتر سعید جلیلی\" )     ( قمرخانم : محبت و عشق خداوند 1. قال الامام الصادق ـ عليه السّلام ـ : لا يُمَحِّضُ رجلٌ الايمانَ باللهِ حتّي يكونَ اللهُ احبُّ اليهِ من نفسِهِ و ابيهِ و امّهِ و ولدِهِ و اهلِهِ وَ مالِهِ و من الناسِ كُلُّهِمِ. «بحارالانوار، ج 7، ص 25» امام صادق ـ عليه السّلام ـ فرمودند: ايمان انسان پاك و خالص نمي گردد مگر اينكه خداوند در نزد او محبوبتر و دوست داشتني تر از جان، مال، پدر، مادر، فرزند و خانواده اش و همه‌ مردم باشد. )     ( سینا : کربلا مثالی است برای این که در مقابل عظمت دشمن، انسان نباید دچار تردید شود.امام خامنه ای (حفظ الله) )     ( قمرخانم : لطف حسین ما را تنها نمی‌گذارد *** اگر خلق وا گذارد، او وا نمی‌گذارد *** السلام علیک یا اباعبدالله... )     ( قمرخانم : امام صادق (علیه السلام) فرمودند: حُسنُ الظَّنِّ باللهِ أن لَا تَرجُوَ إلاَّ اللهَ وَ لَا تَخَافَ إلَّا ذَنبَکَ. گمان نیکو به خدا داشتن این است که امید به هیچکس جز او نداشته باشی و از هیچ چیز جز گناهت نترسی.(جهاد با نفس، ح 143) )     ( قمرخانم : هفته دفاع مقدس بر همه ارتشیان ، سپاه پاسداران ، بسیج و نیروهاى مردمى و با ایمانى که مخلصانه در گوشه و کنار این کشور خود را براى اسلام و قرآن آماده کرده اند مبارک باد. )     ( غم هجران : فرا رسیدن ماه محرم، ماه عزای اشرف اولاد آدم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و هفتاد و دو تن از یاران گرامیشان را به محضر آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری و عموم شیعیان جهان تسلیت میگوییم . )     ( قمرخانم : امام صادق (علیه السلام) : التَّفَكُّرُ يَدعُو اِلَى البِرِّ وَالعَمَلِ بِهِ تفكر (صحيح ، تفكرى است كه) دعوت (تشويق) كند آدمى را به نيكوئى و عمل به آن . «وسائل الشيعة ج15 ص196» )     ( قمرخانم : قال علی علیه السلام : کُلُّ اَمْر ذى بال لَمْ یُذْکَرْ فیهِ اسْمُ اللهِ فَهُوَ اَبْتَرُ / ( بحارالانوار، ج73،ص305) هر کار داراى اهمیّتى که بدون یادخدا آغاز گردد،به سرانجام نمى رسد. )     ( قمرخانم : امام رضا علیه السلام:مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلُوقینَ، لَم یَشکُرِ اللهَ عزَّ و جلّ؛ هر کس سپاسگزار بندگان نیکوکار نباشد، خدای متعال را هم سپاس نگفته است . عیون اخبار الرضا علیه السلام، ج 2، ص 27 )     ( قمرخانم : قال علی علیه السلام : کُلُّ اَمْر ذى بال لَمْ یُذْکَرْ فیهِ اسْمُ اللهِ فَهُوَ اَبْتَرُ / ( بحارالانوار، ج73،ص305) هر کار داراى اهمیّتى که بدون یاد خدا آغاز گردد،به سرانجام نمى رسد. )     ( قمرخانم : قال علی علیه السلام :إِذَا تَمَّ الْعَقْلُ نَقَصَ الْكَلَامُ . / (حكمت 71 نهج البلاغه) چون عقل كامل گردد ، سخن اندك شود . )     ( قمرخانم : یک استفتاء/ سوال: آیا خرید کالای ایرانی ثواب هم دارد؟ جواب: اگر به نیت تقویت مسلمانان و اقتصاد نظام اسلامی انجام شود قطعاً ثواب دارد. [ اجوبة الاستفتائات، سؤال 825 ] )     ( قمرخانم : شیعه اگر شیعه بود ، وضع دگر این نبود / یوسف زهرا چنین غریب و غمگین نبود/ شیعه اگر شیعه بود ، دست به دعا می نمود / جمعه دگر می رسید وضع دگر این نبود/ اللهم عجل لولیک الفرج بحق خانم زینب کبری سلام الله علیها . )     ( قمرخانم : بوی عطریاس دارد جمعه ها/ وعده دیداردارد جمعه ها/ جمعه هادل یاد دلبرمی کند نغمه یاابن الحسن سرمی کند/ ظهور آقاصاحب الزمان(عج)صلوات.التماس دعا )    
مدیریت پیام ها


اگر این اولین بازدید شما از انجمن یاران منتظراست ، میبایست برای استفاده از کلیه امکانات انجمن عضو شوید و یا اگر عضو انجمن می باشید وارد شوید .


انجمن یاران منتظر » چهارده معصوم » امام ششم: حضرت امام جعفر صادق علیه السلام » پروتکل های مبارزه



پروتکل های مبارزه

بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و عرض ادب خدمت همه بزرگواران با توجه به اهمیت موضوع شیوه مبارزه موجود در دنیا جهت زدودن عفت ، حیا ، غیرت ، و در کل انسانیت بر خود لازم دیدم تا بخشی از مطالب ذکر شده در کتاب "پروتکل های رهبران یهود برای تسخیر جهان" را برای دوستان معرفی کنم تا با چند و چون مبارزه بیشتر آشنا بشیم نکته ی قابل توجه در این کتاب اینه که هیچ گونه سندی مبنی بر این که این کتاب برای یهود و از جانب رهبران یهودی
\v,j;g ihd lfhvci


امکان افزودن پاسخ به این موضوع وجود ندارد امکان افزودن موضوع در این بخش وجود ندارد
صفحه 1 از 3 < 1 2 3 > آخرین »


اطلاعات نویسنده
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶ قبل از ظهر
عضو
rating
شماره عضویت : 2697
حالت :
ارسال ها : 262
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 183
اعتبار کاربر : 2753
پسند ها : 279
محل سکونت : shomal.jpg
تشکر شده : 142


مدال ها:1
مدال پشتکار
مدال پشتکار

|
بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و عرض ادب خدمت همه بزرگواران

با توجه به اهمیت موضوع شیوه مبارزه موجود در دنیا جهت زدودن عفت ، حیا ، غیرت ، و در کل انسانیت
بر خود لازم دیدم تا بخشی از مطالب ذکر شده در کتاب "پروتکل های رهبران یهود برای تسخیر جهان" را برای دوستان معرفی کنم تا با چند و چون مبارزه بیشتر آشنا بشیم
نکته ی قابل توجه در این کتاب اینه که هیچ گونه سندی مبنی بر این که این کتاب برای یهود و از جانب رهبران یهودی نوشته شده باشد موجود نیست و لذا مقصود از پست بنده نیز صرفا توجه به محتوای کلام است و مقایسه ی آن با محتوایات دنیای پیرامون

این کتاب دارای 24 پروتکل هست که سعی میکنم بخش های مهم این کتاب رو برای دوستان معرفی کنم
توجه:
جملاتی که از علامت (*)استفاده می شود کامنت حقیر است و هیچ ربطی به اصل موضوع کتاب ندارد.

پروتکل 1



آزادى سياسى تنها يك نظريه است نه يك واقعيت . لذ ا آدمى بايد بداند كه چگونه از واژه آزادى
سياسى براى فريب توده ها استفاده كند و سپس آن را براى درهم شكستن قدرت حزب حاكم بكارگيرد .
البته اگر حزب حاكم قبلا خود از چنين شيوه اى براى دستيابى به قدرت استفاده كرده باشد، بهتر مى توان
همين شيوه را در مورد او بكار برد. به كمك واژه به اصطلاح آزادى مى توان همين شيوه را در مورد او بكار
برد. به كمك واژه به اصطلاح آزادى مى توان پايه هاى حزب حاكم را سست و لرزان ساخت و بى اعتباريش را
به توده مردم نشان داد. از آنجا كه توده ناآگاه نمى تواند حتى يك روز هم بدون راهنما و رهبر هدفهايش را
خود راهبرى نمايد، لذا به آسانى رهبرى حزب جديد را مى پذيرد و بدين سان رژيم قديم جاى خود را به
رژيم جديد مى دهد.
 
هنگامى كه ما به قدرت رسيديم، يعنى قدرت را از چنگ فرمانروايانى كه با استفاده از واژه آزادى بر
مردم حكومت مى كنند، خارج ساختيم، طلا جاى قدرت را خواهد گرفت. بنياد نهادن حكومت براساس آزادى
غيرممكن است. زيرا كسى نمى تواند آزادى را در متعارف و متعادل ترين نوع آن بكارگيرد . اگر صرفاً براى
مدت كوتاهى مردم را در اداره امور خويش آزاد بگذاريم تا هر كس فرمانرواى خويش بشود ، ديرى نخواهد
پاييد كه انسجام امور از هم گسيخته مى شود و مردم دست به كشتار همديگر مى زنند و از دولت چيزى جز
تلى خاكستر به جاى نخواهد ماند.
 
















9 تشکر شده از کاربر متین23 برای ارسال مفید :
قمرخانم , عقیق , انتظار , حریم قدس , مدافع حرم313 , رویا.... , غم هجران , الهام... , محمدELE ,



  می پسندم 6     0  6 
 
 
تعداد پسند های ( 6 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر


    * پاسخ با بیشترین پسند
  1. پسندها :5 برای اطلاع از پاسخ با بیشترین پسند ،دراین موضوع کلیک کنید
  2. پسندها :4 برای اطلاع از پاسخ با بیشترین پسند ،دراین موضوع کلیک کنید
  3. پسندها :4 برای اطلاع از پاسخ با بیشترین پسند ،دراین موضوع کلیک کنید
  4. پسندها :4 برای اطلاع از پاسخ با بیشترین پسند ،دراین موضوع کلیک کنید
  5. پسندها :4 برای اطلاع از پاسخ با بیشترین پسند ،دراین موضوع کلیک کنید

















امضای کاربر : متین23
بسم الله الرحمن الرحیم
               
گزارش پست !

اطلاعات نویسنده
پروتکل های مبارزه
چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ۰۳:۲۰ بعد از ظهر نمایش پست [1]
عضو
rating
شماره عضویت : 2697
حالت :
ارسال ها : 262
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 183
اعتبار کاربر : 2753
پسند ها : 279
محل سکونت : shomal.jpg
تشکر شده : 142



به اعتقاد ما حق يعنى اعمال زور. واژه حق واژه اى ذهنى است كه به هيچ وجه جنبه عينيت به خود
نمى گيرد. در نظام سياسى ما حق اين چنين تعبير مى شود: هر آنچه را كه مى خواهم به من بده زيرا من از
تو قوى ترم. نيازى نيست كه ثابت كنم حق از آن كيست.
براى آنكه سياستمان عملكرد رضايت بخشى داشته باشد، نخست بايد توده مردم را بشناسيم و به
سستى انديشه، عدم درك و عدم توجه آنها به رفاه خويش پى ببريم. بايد بدانيم كه قدرت توده مردم قدرتى
نامعقول است. كسى كه از احوال توده مردم اطلاعى ندارد، نمى تواند آنهارا اداره كند. و نيز كسى كه دانش
سياسى نداشته باشد، حتى اگر خيلى هم تيز هوش باشد نمى تواند توده ناآگاه را رهبرى كند و سرانجام
جامعه را به پرتگاه سقوط سوق مى دهد.
* مطالب مطرح شده جهت زمینه سازی برای تشکیل حکومت یهود بوده و اگر تناقضی در گفتارها می بینید به این جهت است که 
رویکردشان قبل از تشکیل حکومت با بعد از تشکیل حکومت متفاوت بوده
مثلا واژه آزادی ، که تا قبل از تشکیل حکومت یهود مطلوب بوده اما بعد از تشکیل حکومت مذموم است.
* یکی از پایه های اصلی مبارزاتی جهت فروپاشی نظام ها دست گذاشتن روی نیازهای عمومی مردم است
که در ادامه به چگونگی آن اشاره خواهم کرد.



  می پسندم 4     0  4 
 
 
تعداد پسند های ( 4 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر

















امضای کاربر : متین23
بسم الله الرحمن الرحیم
               
گزارش پست !

اطلاعات نویسنده
پروتکل های مبارزه
پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ ۰۲:۵۴ بعد از ظهر نمایش پست [2]
عضو
rating
شماره عضویت : 2697
حالت :
ارسال ها : 262
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 183
اعتبار کاربر : 2753
پسند ها : 279
محل سکونت : shomal.jpg
تشکر شده : 142



 تنها به يارى يك فرمانرواى مستبد و سختگير مى توانيم طرحهايى را كه در پيش داريم به مرحله اجرا
درآوريم و ميان دستگاههاى مختلف دولت كه به مثابه يك ماشين عمل مى كند ، نوعى هماهنگى برقرار
كنيم. لذا مى توان چنين نتيجه گرفت كه مناسب ترين نوع حكومت براى يك كشور، حكومتى است كه در آن
قدرت به يك نفر تفويض بشود. بدون وجود يك حكومت مطلقه مستبد، تمدن نمى تواند به حيات خود ادامه
دهد. و اين تمدن تنها به وسيله رهبران و نخبه ها بارور مى شود نه به وسيله توده هاى ناآگاه . توده مردم
وحشى است و توحش خود را در هر موقعيتى نشان مى دهد. هنگامى كه توده ها آزادى به دست آوردند
آزادى به صورت هرج و مرج كه خود اوج توحش است جلوه گر مى شود.
 اعتياد به الكل و افراط در نوشيدن نوشابه هاى سكرآور، مشكلى است كه پس از اعطاى آزادى در
ميان غيريهوديها رواج پيدا مى كند. بر ما يهوديه ا لازم است كه در چنين مسيرى گام برنداريم . مردم
غيريهودى از همان آغاز جوانى به وسيله عوامل ما بى بندوبار و بدون اخلاق بار مى آيند. عوامل ما عبارتند از
معلمان سرخانه، خدمتكاران، منشى ها و زنانى كه در خانه هاى ثروتمندان بچه دارى مى كنند. به كمك زنان
يهودى مردان غيريهودى را در عشرتكده ها و محلهاى عياشى به فساد اخلاقى مى كشانيم و آنها را از جاده
عفت و پاكدامنى منحرف مى سازيم. من اين جامعه را كه به دست زنها به فساد كشانده مى شود، جامعه زنان
نام مى نهم زيرا در فساد و تجمل پرستى دنباله رو ديگرانند.

* توجه داشته باشید که این کتاب قبل از جنگ جهانی اول نوشته شده.


  می پسندم 4     0  4 
 
 
تعداد پسند های ( 4 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر

















امضای کاربر : متین23
بسم الله الرحمن الرحیم
               
گزارش پست !

اطلاعات نویسنده
پروتکل های مبارزه
جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ۰۱:۱۵ بعد از ظهر نمایش پست [3]
عضو
rating
شماره عضویت : 2697
حالت :
ارسال ها : 262
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 183
اعتبار کاربر : 2753
پسند ها : 279
محل سکونت : shomal.jpg
تشکر شده : 142



پروتکل شماره 2

تا آنجا كه مقدورمان باشد، بايد از بروز جنگى كه بسود ناحيه اى خاص منجر شود، جلوگيرى كنيم.
آنگاه جنگ را به صحنه اقتصاد مى كشانيم تا طرفين متخاصم به خوبى تسلط همه جانبه ما را دريافته و
تسليم عوامل بين المللى ما شوند. حقوقى بنام حقوق بين الملل وضع خواهيم كرد كه جايگزين حقوق ملى
كشورها شده و ناظر بر روابط بين ملل باشد، همانگونه كه قوانين حقوقى يك كشور، بر روابط افراد آن كشور
نظارت دارد.
مى دانيم كه غيريهوديها طورى تربيت شده اند كه نمى توانند وقايع تاريخى و
مشاهدات خود را بدون پيشداورى تحليل كرده و از اين تحليها نتيجه عملى بگيرند و يافته ه ا را راهنماى
عمل خويش قرار دهند. بنابراين، ضرورتى ندارد كه ما به آنها اهميت بدهيم. بگذار كه سرگرم شوند و عمرى
را در آرزو و اميد بسر ببرند و به خاطرات گذشته خويش دل خوش نمايند. بگذار خود را با اصولى كه ما به
نام علم( تئورى) به آنها ديكته كرده ايم سرگرم كنند. با توجه به اين هدف ما به يارى مطبوعات(رسانه هاى
گروهى) اعتماد غير يهوديها را به صحت اين تئورى ها جلب مى كنيم. روشنفكران غيريهودى علوم را به طور
مجزا از هم مورد تحقيق قرار مى دهند و بى آنكه خود متوجه باشند ، اطلاعات فراوان و نتايج گرانبهائى را
فراهم مى آورند ولى آنها را در متن عمل پياده نمى كنند. اما عوامل ما اطلاعات به دست آمده از اينگونه
تحقيقات را با هم تلفيق و تركيب كرده تا به يك كل دست يابند و فكر خود را در جهت خواستهاى ما
پرورش دهند.

 
مقاومت در یک امر زمانی مطرح می شود که جنگی در پیش باشد
جنگ اقتصادی ، مقاومت اقتصادی می طلبد
عوامل جنگ را بشناسیم
مختصر:

یکی از مشکلات ما در طول این سالها این بوده که افرادی آمده‌اند مفاهیم اسلامی را با مفاهیم غربی ترجمه کرده‌اند، حرفهای غربیها را تکرار کرده‌اند، دنبال تحقق آنها بودند؛ در حالی که انقلاب اسلامی برای این نیست. آزادی غربی در زمینه‌ی اقتصاد، همین مطالبی است که میبینید؛ همین «اقتصاد آدام اسمیتی» و رسیدن به این وضع دیکتاتوری اقتصادی موجود دنیا، که الان دارد انحلال و فروریختگی خودش را بتدریج نشان میدهد. امام خامنه ای 1390/07/24











 


 
اندیشه های اجتماعی-اقتصادی کارل مارکس/یهودی
نظام سینمایی جی جی آبرام و استیون سیلبرگ/یهودی
نظام اقتصادی نایل فرگوسن/یهودی
روان شناسی فروید/یهودی
فلسفه اسپینوزا/یهودی
فیزیک انیشتن/یهودی
...

ISI:
جایی که تمام زحمات و چکیده تمام دانش هایی که دانشجویان این مملکت می کشند را به غارت می برد.(جنگ نرم)

ما امروز در زمینه‌ی نفت احتیاج داریم، در زمینه‌ی کشاورزی احتیاج داریم، در زمینه‌ی صنایع مختلف احتیاج داریم، در زمینه‌ی ارتباطات احتیاج داریم به تحقیق، به مقاله‌نویسی؛ مقالاتی که نوشته میشود در جهت نیاز فلان کشور نباشد. این هم یک نکته است: هدایت مقالات به سمت نیاز کشور.امام خامنه ای 1395/03/29


ویرایش ارسال توسط : متین23
در تاریخ : جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ۰۱:۲۱ بعد از ظهر



  می پسندم 4     0  4 
 
 
تعداد پسند های ( 4 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر

















امضای کاربر : متین23
بسم الله الرحمن الرحیم
               
گزارش پست !

اطلاعات نویسنده
پروتکل های مبارزه
شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۱۸ قبل از ظهر نمایش پست [4]
عضو
rating
شماره عضویت : 2697
حالت :
ارسال ها : 262
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 183
اعتبار کاربر : 2753
پسند ها : 279
محل سکونت : shomal.jpg
تشکر شده : 142



فكر نكنيد آنچه كه در بالا گفته شد تنها يك حرف است. دقت كنيد كه ما چگونه موفق شديم
داروينيسم، ماركسيسم و نيچه ايسم را بال و پر بدهيم. يهوديان بايد به سادگى به اهيمت نقش ويرانگر نظريه
هاى بالا، روى ذهن و انديشه غيريهود پى ببرند.
براى آنكه در مسائل سياسى دچار لغزش و اشتباه نشويم بايد به طرز تفكر ، تمايلات و خصوصيات
ملل مختلف توجه دقيق داشته باشيم. به عبارت ديگر سيستم ما به مثابه ماشين بزرگى است كه اجزاء آن به
مقياس وسيعى متناسب با خلق و خوى، آداب و رفتار مردمى كه در جهت هدفهايمان گام برمى دارند ، كار
مى كند. لذا براى آنكه با شكست مواجه نشويم، بايد از تجربيات گذشتگان استفاده كنيم.
 
مى دانيم كه ممالك جهان از مطبوعات بعنوان وسيله هائى براى هدايت فكر مردم در جهت
دلخواهشان استفاده مى كنند. لذا براى آنكه بتوانيم از مطبوعات در جهت خواسته هاى خود استفاده كنيم ،
بايد در بين مردم نارضائى ايجاد نمائيم و سپس از طريق مطبوعات نارضائى ها را منعكس سازيم.
 
مى دانيم كه آزادى بيان تنها از طريق آزادى عمل تضمين مى شود، اما مردم غيريهودى نمى دانند چگونه
از مطبوعات استفاده كنند. خوشبختانه اين وسيله به دست ما افتاده است و ما مى توانيم از طريق مطبوعات
اعمال نفوذ كنيم. جاى بسى خوشبختى است كه ما علاوه بر مطبوعات، طلا را هم در اختيار داريم. ولى بايد
يادآور شد كه ما اين دو عامل را با از خودگذشتگى فراوان و از ميان اقيانوسى از خون و اشك به دست آورده
ايم و براى دست يابى به آنها قربانيان فراوانى داده ايم، البته هر قربانى اى كه ما مى دهيم ، از نظر خداوند با
هزار قربانى غيريهودى برابر است.



  می پسندم 4     0  4 
 
 
تعداد پسند های ( 4 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر

















امضای کاربر : متین23
بسم الله الرحمن الرحیم
               
گزارش پست !

اطلاعات نویسنده
پروتکل های مبارزه
یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳ بعد از ظهر نمایش پست [5]
عضو
rating
شماره عضویت : 2697
حالت :
ارسال ها : 262
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 183
اعتبار کاربر : 2753
پسند ها : 279
محل سکونت : shomal.jpg
تشکر شده : 142



پروتکل شماره 3
 
براى آنكه قدرت طلبان جهان، پس از دست يابى به قدرت نتوانند از آن به نحو مطلوبى استفاده
كنند، ما از پيش تدابير ويژه اى انديشيده ايم . نخست آنكه تمايلات قدرت طلبان را از آزادى خواهى ،
معطوف و متوجه استقلال طلبى مى كنيم. دوم آنكه احزاب گوناگون بوجود مى آوريم و آنها را رو در روى هم
قرار ميدهيم. سوم آنكه از بوجود آمدن قدرتهاى بزرگ جلوگيرى مى كنيم و وضعى پيش مى آوريم كه
دست يابى به قدرت براى هر كسى هدف بشود. سرانجام دولتها را به صورت صحنه مبارزات گلادياتورى در
مى آوريم تا ستيزه و جدال بر سر مسائل مبهم و پيچيده همچنان ادامه يابد و بى نظمى و گسيختگى همه
جهان را فرا گيرد.
زنجيرى كه انسانها را به دام و تله فقر مى بندد، به مراتب محكمتر از زنجير بردگى است . به بيان
ديگر، از زير يوغ بردگى مى توان بخوبى آزاد شد ولى رهائى از زير يوغ بينوائى و فقر بسيار دشوار است. ما در
قانون اساسى خود، حق رفاه مادى توده ها را به صورتى خيالى اما نه به گونه اى واقعى گنجانيده ايم و هرگز
هم به اين حق جامه عمل نمى پوشانيم. اگر قرار شود كه هر فرد حق گفتن هر حرفى را داشته باشد، اگر قرار
شود كه هر روزنامه نويسى حق نوشتن هر مطلبى را اعم از خوب و بد پيدا كند، اگر هر كارگر زحمتكش و
پرولترى، كه دست تقدير او را به كار وابسته كرده است، از لحاظ اقتصادى خود كفا باشد و نيز اگر بداند كه
قانون اساسى منافعش را تضمين مى كند، فردا براى انتخاب نمايندگان بپاى صندوق رأى نمى رود و به
نمايندگان كه در واقع عوامل دست نشانده ما هستند، رأى نمى دهد. براى آنكه چنين وضعى پيش نيايد ،
بسيارى از اصولى كه رفاه اقتصادى او را تضمين مى كنند از متن قانون حذف مى كنيم و در عوض فقط به او
حق اعتصاب اعطاء مى كنيم تا از اين طريق وابستگى اش به رفقاى هم مسلكش و نيز شرايطى كه كارفرمايش
بر او تحميل مى كند، بيشتر شود.
در ميان توده مردم حسد، نفرت و زياده خواهى ايجاد مى كنيم تا از خشم مردم استفاده كرده و
همه موانعى را كه بر سر راهمان قرار دارند با دستهاى آنها ريشه كن سازيم.

 
*آنچه که امروزه با عنوان داعش و گروهایی با این رویکرد میشنانیم
آنچه که با عنوان اصولگرایی و اصلاح طلبی در ایران می شناسیم
آنچه را که امروزه در دنیا در زمینه های مختلف سیاسی ، اقتصادی و نظامی میبینیم
و آنچه را که یمن و سوریه و عربستان و مصر ... را مشغول خود کرده.
ضعف انسان از نیازمندی او آغاز می شود
انسان نیازمند ضعیف است و این ضعف را رسانه ها و تبلیغات دامن می زنند و موجب پیش خوری انسان در تمام زمینه های زندگی شده و او را بدهکار بار می آورند
بدهکار بودن به نظام بانکی شروع فقر است
منظور از دست نشانده بودن شاید به این معنی باشد که نمایندگان در ظرف و قالبی رفتار میکنند که محتوایش را آنها برایشان تهیه کرده اند.
ایجاد فضای اعتراض آمیز یکی از لوازم قدرت جوامع غرب بوده و هست
تبدیل تهدید به فرصت
این عمل بر اساس دکترین آقای فروید  صورت میگرفته
مستند 
century of the self/ قرن خود




ویرایش ارسال توسط : متین23
در تاریخ : یکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ۱۲:۱۷ بعد از ظهر



  می پسندم 5     0  5 
 
 
تعداد پسند های ( 5 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر

















امضای کاربر : متین23
بسم الله الرحمن الرحیم
               
گزارش پست !

اطلاعات نویسنده
پروتکل های مبارزه
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۱۰ قبل از ظهر نمایش پست [6]
عضو
rating
شماره عضویت : 2697
حالت :
ارسال ها : 262
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 183
اعتبار کاربر : 2753
پسند ها : 279
محل سکونت : shomal.jpg
تشکر شده : 142



غيريهوديان عادت به فكر كردن را از دست داده اند مگر آنكه متخصصان ما به آنها آگاهى بدهند .
بنابراين آنها قدرت تشخيص و درك برنامه هائى كه ما براى رسيدن به حكومت جهانى در پيش داريم، ندارند.
لذا برماست كه در مدارس دولتى، اطلاعات و دانشهاى پايه اى چون تشريح خصوصيات روحى ( روانشناسى )
و حيات اجتماعى (جامعه شناسى) به آنان بياموزيم و به مدد اينگونه اطلاعات به آنها بقبولانيم كه افراد از
لحاظ قابليت ها و استعدادها يكسان نيستند و از لحاظ سليقه ها و هدفهاى زندگى با هم اختلاف دارند .
پذيرفتن اصل اختلافات فردى، تقسيم كار را به تناسب استعدادها ايجاب مى كند و وقتى كه انسانها بر حسب
اصل تقسيم كار طبقه بندى شدند، خود به خود جامعه طبقاتى بوجود مى آيد و بدينسان افراد مى پذيرند كه
همه طبقات در برابر قانون يكسان نيستند. پس از اينكه چنين اطلاعاتى به خورد آنها داديم با رغبت تسليم
ما مى شوند و هر نوع شغلى را كه به آنها دهيم قبول مى كنند. از سوى ديگر، چنين نظام تربيتى اى انسانها را
وا مى دارد كه هر نوع نوشته اى را و يا هر سخنى را كوركورانه و بدون چون و چرا بپذيرند. همچنين به سبب
درك ضعيفشان از امور، مى توان نفرت آنها را در هر شرايطى و هر موقع كه لازم باشد برانگيخت.
كلمه آزادى، جوامع انسانى را به جنگ عليه هرگونه زور و قدرتى برمى انگيزد. حتى عليه خداوند و
قوانين طبيعت. لذا زمانى كه ما به سلطنت رسيديم، بايد واژه آزادى را از قاموس و فرهنگ زندگى حذف
كنيم. زيرا اين واژه توده هاى مردم را به جانورانى خونخوار مبدل مى كند. اين جانوران خونخوار وقتى كه
شكم هايشان از خون و خونابه سير و سيراب شد، به خوابى عميق فرومى روند و از همه چيز بى خبر مى شوند.
در اين حالت به خوبى مى توان آنها را به زير زنجير كشيد زير ا اگر خون نياشامند ، نخواهند خوابيد و
كشمكش همچنان ادامه مى يابد.
* آنچه را که امروزه در نظام دانشگاهی میبینیم و اساسا در نظام آموزشی ما ریشه دارد ،
حافظه محور بودن سیستم آموزشی ماست که اجازه فکر کردن را از دانش آموزان و دانشجویان می گیرد.
آموزش و پرورش ما حافظه محور است.امام خامنه ای 1387/02/12

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3428

رد پای تفکرات مارکس(جامعه طبقاتی) را به وضوح میتوان دید...
نخبه پروری در نظام آموزشی ما بدین گونه است که هر کسی که حافظه ی بهتری داشت و به اصطلاح اسکنر بهتری بود نخبه معرفی میشود
این در حالی است که ضربه هایی که نظام از نخبگان(اسکنرهای) بی بصیرت دیده است گاها خیلی پر هزینه است.
و ما 9 دی بصیرت را در مردمانی یافتیم که به برکت لقمه های پاک به آنها عنایت شده بود.
پس بصیرت به پر خواندن نیست...


  می پسندم 3     0  3 
 
 
تعداد پسند های ( 3 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر

















امضای کاربر : متین23
بسم الله الرحمن الرحیم
               
گزارش پست !

اطلاعات نویسنده
پروتکل های مبارزه
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵ بعد از ظهر نمایش پست [7]
بانو
rating
شماره عضویت : 499
حالت :
ارسال ها : 4610
محل سکونت : : ....
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 652
دعوت شدگان : 1
اعتبار کاربر : 72864
پسند ها : 4036
حالت من :  Mariz.gif
تصویر مورد علاقه من : images/mms/yaran (8).jpg
تشکر شده : 5324



نوشته شده توسط : متین23 »
غيريهوديان عادت به فكر كردن را از دست داده اند مگر آنكه متخصصان ما به آنها آگاهى بدهند .
بنابراين آنها قدرت تشخيص و درك برنامه هائى كه ما براى رسيدن به حكومت جهانى در پيش داريم، ندارند.
لذا برماست كه در مدارس دولتى، اطلاعات و دانشهاى پايه اى چون تشريح خصوصيات روحى ( روانشناسى )
و حيات اجتماعى (جامعه شناسى) به آنان بياموزيم و به مدد اينگونه اطلاعات به آنها بقبولانيم كه افراد از
لحاظ قابليت ها و استعدادها يكسان نيستند و از لحاظ سليقه ها و هدفهاى زندگى با هم اختلاف دارند .
پذيرفتن اصل اختلافات فردى، تقسيم كار را به تناسب استعدادها ايجاب مى كند و وقتى كه انسانها بر حسب
اصل تقسيم كار طبقه بندى شدند، خود به خود جامعه طبقاتى بوجود مى آيد و بدينسان افراد مى پذيرند كه
همه طبقات در برابر قانون يكسان نيستند. پس از اينكه چنين اطلاعاتى به خورد آنها داديم با رغبت تسليم
ما مى شوند و هر نوع شغلى را كه به آنها دهيم قبول مى كنند. از سوى ديگر، چنين نظام تربيتى اى انسانها را
وا مى دارد كه هر نوع نوشته اى را و يا هر سخنى را كوركورانه و بدون چون و چرا بپذيرند. همچنين به سبب
درك ضعيفشان از امور، مى توان نفرت آنها را در هر شرايطى و هر موقع كه لازم باشد برانگيخت.
كلمه آزادى، جوامع انسانى را به جنگ عليه هرگونه زور و قدرتى برمى انگيزد. حتى عليه خداوند و
قوانين طبيعت. لذا زمانى كه ما به سلطنت رسيديم، بايد واژه آزادى را از قاموس و فرهنگ زندگى حذف
كنيم. زيرا اين واژه توده هاى مردم را به جانورانى خونخوار مبدل مى كند. اين جانوران خونخوار وقتى كه
شكم هايشان از خون و خونابه سير و سيراب شد، به خوابى عميق فرومى روند و از همه چيز بى خبر مى شوند.
در اين حالت به خوبى مى توان آنها را به زير زنجير كشيد زير ا اگر خون نياشامند ، نخواهند خوابيد و
كشمكش همچنان ادامه مى يابد.
* آنچه را که امروزه در نظام دانشگاهی میبینیم و اساسا در نظام آموزشی ما ریشه دارد ،
حافظه محور بودن سیستم آموزشی ماست که اجازه فکر کردن را از دانش آموزان و دانشجویان می گیرد.
آموزش و پرورش ما حافظه محور است.امام خامنه ای 1387/02/12

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3428

رد پای تفکرات مارکس(جامعه طبقاتی) را به وضوح میتوان دید...
نخبه پروری در نظام آموزشی ما بدین گونه است که هر کسی که حافظه ی بهتری داشت و به اصطلاح اسکنر بهتری بود نخبه معرفی میشود
این در حالی است که ضربه هایی که نظام از نخبگان(اسکنرهای) بی بصیرت دیده است گاها خیلی پر هزینه است.
و ما 9 دی بصیرت را در مردمانی یافتیم که به برکت لقمه های پاک به آنها عنایت شده بود.
پس بصیرت به پر خواندن نیست...

در ادامه سخنان اقا متین اجازه میخواستم دلایل بی بصیرتی رو عنوان کنم
(نظرتون در مورد نظام آموزشی ایران رو  هم کاملا تایید میکنم گرچه در سالهای اخیر سعی شده تا از حالت حافظه محور خارج بشه وفرایندی بشه تحصیلات اما عملا بازهم پدیده های نوظهوری میبینیم از جمله فرار مغزها که هر تحصیلکرده ای رو میبینی یا در صدد رفتن به خارج از کشوره یا داره خیال پردازی میکنه که بره یه روزی و.....)خیلی خیلی باید مراقبت بشه تا مبتلا به این بلا
(بی بصیرتی )نشیم که مطمنا مخاطرات  زیادی داره ونابودی رو بدنبال مییاره
واکاوی برخی علل نبود بصیرت
۱- دنیاخواهی
یکی از عوامل اصلی کم­بود بینش، حب دنیا و تعلّق بیش از اندازه به امور دنیوی است. این امر باعث میشود برخی افراد دانسته یا نادانسته، برای حفظ مقام و مسئولیت دنیایی، ثروت و دارایی و… دنیا را بر آخرت مقدم دارند؛ و این آفت باعث کور و کر شدن حقیقی و باطنی آنان نسبت به حقایق می­شود. رسول خدا(ص) فرمود: «هر که به دنیا گراید و آرزوهای دنیویش دور و دراز گردد، خداوند به اندازه‌ی گرایش او به دنیا، دلش را کور میگرداند».
۲- کم‌خردی
اگر افراد، دارای مبانی و افکار مشخص- که برگرفته از مطالعه و تفکر و تعمق در مسائل است- نباشند، درک و بینش درستی از حوادث و اتفاقات پیرامونی نخواهند داشت و پیوسته با ارائه‌ی نظرات نادرست و تحلیل‌های اشتباه، افکار منفی و اقدامات خراب‌کارانه را به افراد جامعه منتقل می­کنند. همچنین با ادعای فهم و درک فوق العاده‌ای – که گویا کس دیگری بدان دست نیافته و نخواهد یافت – ایجاد موج منفی در جامعه ایجاد میکنند. حضرت امیر(ع) با اشاره به همین نکته میفرمایند: «لا بَصیِرََهَ لِمَنْ لا فِکْرَ لَهُ؛ کسی که اهل فکر و اندیشه نیست، بصیرت و بینش هم نخواهد داشت».۵ آن حضرت با اشاره به پیامدهای وجود چنین افراد – فاقد فکر و تحلیل و بینش صحیح – ­ی در صفوف جامعه میفرماید: «فَاقِدُ الْبَصَرِ فَاسِدُ النَّظَرِ؛ آن که بصیرت و بینش را از دست بدهد، نظرش هم، نادرست و بی­ارزش است».
۳- هوا و هوس
هر انسانی در حالت تعادل و نبود میدان‌های آزمایش، با مشکل خاصی مواجه نمیشود. مشکل جایی نمایان میگردد که هواهای نفسانی و وسوسه‌های شیطانی این تعادل را از انسان بگیرد و با تابلو قرار دادن منافع و خواسته‌های نفسانی، فردی، جناحی و مانند آن در پیش چشم انسان، قدرت انتخاب را متزلزل نموده، او را در دو راهی حق و باطل قرار دهد. در چنین میدانی، کسانی که بر نفس خود مدیریت نداشته باشند، به­راحتی در دام خواهش‌های نفسانی افتاده، بصیرت و بینش لازم را برای خروج از این فضاها نخواهند یافت. حضرت علی(ع) میفرماید: «الهَوَی شَرِیکُ الْعَمَی؛ هوا و هوس، شریک کوردلی است».
۴- غفلت و لجاجت
غفلت و لجاجت، دو عامل آفت‌زای پرخطر در مسیر زندگی است که همواره انسان را با تهدید مواجه ساخته، چه بسا باعث میشود ثمره‌ی یک عمر زحمت و تلاش و خدمت انسان، پوچ و نابود گردد. نمونه‌های تاریخی فراوانی همانند «بلعم بن باعورا» و… هستند که با غفلت‌زدگی و خیره‌سری، زحمات و تلاش‌های­شان را نیست و نابود کردند. قرآن و روایات نیز به انسان هشدار میدهد که همه باید مراقب باشند تا اعمال نیکشان را با اعمال ناروا حَبْط و نابود نکنند.
امیر بیان، علی(ع) میفرماید: «دَوَامُ الْغَفْلَه یُعْمِی الْبَصِیرَه؛ ادامه یافتن غفلت، دیده­ی بصیرت را کور میسازد».
از پیامدهای غفلت‌‌زدگی این است که چنین افرادی به گمان این که تشخیص­شان آنان برترین تشخیص و درک و فهم‌شان، بالاترین درک و فهم است، دچار خودبینی و وهم‌گرایی میگردند و بر این باورهای نادرست خود، پافشاری و لجاجت هم می ورزند. در چنین فضایی است که زمینه‌های کج فهمی، بی­بصیرتی و کوری دل فراهم می­شود و بستر فتنه و آشوب، مهیّا.
رهبر معظم انقلاب در این باره می فرمایند: «بعضى اشخاص، لجبازند و هر چه انسان حقیقت را در مقابل‌شان قرار مى‏دهد، روى موضع لجوجانه­ی خود اصرار مى‏کنند. چنین رویّه‏اى، انسان را از حقیقت دور مى‏کند. فرد لجوج، در ابتداى لجبازى، هنوز اندکى نور حقیقت را مى‏فهمد و احساس مى‏کند که کارش براساس لج­بازى است اما وقتى لجاجت وى تکرار شد، دیگر آن اندک نورِ حقیقت را هم نمى‏فهمد. در او، باطن و اعتقاد و عقیده‏اى دروغین به وجود مى‏آید که اگر به خود برگردد و تعمق کند، مى‏بیند این که در ذهن اوست، عقیده نیست، «عَنْ ظَهْرِ الْقَلْب» و از باطنِ جان، نیست.
اما لجاجت نمى‏گذارد که او سروش حقیقت و پیام معنویت و حق را به گوشِ جان بشنود. دیدید کسانى که در مقابل اسلام و انقلاب اسلامى و فرمایشات امام و حقّانیت واضح و مظلومانه­ی ملت ایران ایستادند و لجاجت کردند، چگونه این لجاجت به گمراهى‏شان انجامید!۱۰ … عزیزان من! تمام مشکلاتى که براى افراد یا اجتماعات بشر پیش مى‌آید، بر اثر یکى از این دو است؛ یا عدم بصیرت، یا عدم صبر. یا دچار غفلت مى‌شوند، واقعیت‌ها را تشخیص نمى­دهند، حقایق­ها را نمى‌فهمند، یا با وجود فهمیدن واقعیات، از ایستادگى خسته مى‌شوند. لذاست که به خاطر یکى از این دو – یا هر دو – تاریخ بشر پُر از محنت‌هاى بزرگ ملت‌هاست؛ پُر از غلبه‌ى زورگویان عالم بر ملت‌هاى ضعیف النفس و غافل است».
۵- آرزوهای بی پایان
آرزوهای دور و دراز، از مهم­ترین رذایل اخلاقی است که در کتاب‌های بزرگان و آیات و روایات فراوانی از آن یاد شده است. پیامبر اکرم(ص) در روایت مشهوری «طول اَمَل» را یکی از دو دشمن بسیار خطرناک برای انسان‌ها برشمرده و فرموده است: «شدیدترین چیزی که از آن بر شما میترسم دو خصلت است: یکی پیروی از هوا و هوس و دیگری آرزوی طول و دراز. هواپرستی، شما را از حق باز میدارد و آرزوی دور و دراز، شما را بر دنیا حریص میکند».


  می پسندم 2     0  2 
 
 
تعداد پسند های ( 2 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر

















امضای کاربر : حریم قدس
  

وبلاگ حریم آسمانی
گزارش پست !

اطلاعات نویسنده
پروتکل های مبارزه
سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۵۱ قبل از ظهر نمایش پست [8]
عضو
rating
شماره عضویت : 2697
حالت :
ارسال ها : 262
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 183
اعتبار کاربر : 2753
پسند ها : 279
محل سکونت : shomal.jpg
تشکر شده : 142



پروتکل شماره 4
-
پروتکل شماره 5


 

هدف اساسى مديران ما اين است كه قدرت فكر كردن مردم را تضعيف كرده تا افكار آنها از
انديشيدن به مسايل اساسى منحرف و متوجه مسايل كم اهميت شده و فرصت مقاومت كردن در برابر ما
نداشته باشند.
از دير باز مردم جهان متقاعد شده اند كه عمل، بيش از حرف، اثر دارد. اگر به دنبال حرف ، عملى 
پديدار شود، اعتماد مردم بيشتر جلب مى شود. براى آنكه بتوانيم ازچنين اصلى حداكثر استفاده را ببريم، بايد
موسساتى به وجود آوريم تا آنچه را كه در جهت منافع و پيشرفت مردم انجام مى دهيم، به نمايش بگذاريم.
براى فريب مردم، نخست بايد قيافه يك آزادانديش به خود بگيريم و از احزاب ، آزادى، و هر نوع 
گرايش فكرى طرفدارى كنيم و سپس به سخن پراكنى بپردازيم و آن قدر سخنرانى كنيم كه مردم از حرف
زدن و سخنرانى دل زده و خسته شوند.
براى آنكه بتوانيم افكار عمومى را مشوب سازيم و مردم را در حالت گيجى و سرگردانى نگه داريم ، 
بايد مطالب ضد و نقيض در بين مردم پخش كنيم و اين عمل را آنقدر ادامه دهيم كه غيريهوديان خود را در
پيچ و خم اطلاعات متناقض گم كنند ومتقاعد شوند كه تنها راه رهايى از اين سرگردانى ها نداشتن عقيده و
اطلاعات سياسى است. بايد توجه داشت كه اطلاعات واقعى سياسى در اختيار كسانى است كه مردم را بدين
طريق به بيراهه مى كشانند و اين نخستين رمز از رموز مملكت دارى است.
*مشوب(masubِ):
آلوده ، آشفته



ویرایش ارسال توسط : متین23
در تاریخ : سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ۰۷:۵۸ بعد از ظهر



  می پسندم 4     0  4 
 
 
تعداد پسند های ( 4 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر

















امضای کاربر : متین23
بسم الله الرحمن الرحیم
               
گزارش پست !

اطلاعات نویسنده
پروتکل های مبارزه
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ۰۸:۴۲ قبل از ظهر نمایش پست [9]
عضو
rating
شماره عضویت : 2697
حالت :
ارسال ها : 262
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 183
اعتبار کاربر : 2753
پسند ها : 279
محل سکونت : shomal.jpg
تشکر شده : 142



شكست دولتهايى كه بر سر كار هستند را طورى جلوه دهيم كه مردم از فهم علل شكست عاجز
شوند. به علاوه در ارائه آداب و رسوم، علايق و شرايط زندگىِ مردم طورى افراط كنيم كه مردم از برقرارى
تفاهم ميان خود عاجز شوند.
ميان احزاب نفاق شديدى ايجاد كنيم و امكان هر گونه تشريك مساعى ميان احزابى كه تسليم ما
نمى شوند، را از بين ببريم.
هرگونه ابتكار فردى و خلاقيتى را كه به سودما نباشد، نابود كنيم. زيرا هيچ خطرى بالاتر از ابتكار و
خلاقيت فردى نيست. به ويژه اگر خلاقيت، باهوش توأم باشد. كارى كه از يك فرد مبتكر برمى آيد ، از
ميليونها آدم عامى برنمى آيد. لذا ما بايد تعليم و تربيت غيريهوديان را در جهتى سوق دهيم كه قوه ابتكار از
دانش آموزان گرفته شود و نطفه خلاقيت در ذهن آنها خفه گردد.
آزادى عمل گروههاى مختلف را رودرروى هم قرار دهيم تا تصادم و برخورد پيش آيد و شور و شوق
به نااميدى و شكست منجر شود.
به كمك روشهاى بالا مى توانيم دوَل غيريهودى را فرسوده كرده و آنها را تسليم خويش سازيم و سپس
بر خرابه همه حكومتهاى دنيا يك ابرقدرت شيطانى بنا كنيم به طورى كه دستهاى توانمند اين ابرقدرت
بتواند به همه جا برسد و چنان قدرت غول آسايى به هم بزند كه مقهور هيچيك از ملل دنيا نشود.
 
* دوَل:(جمع) دولت


  می پسندم 4     0  4 
 
 
تعداد پسند های ( 4 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر

















امضای کاربر : متین23
بسم الله الرحمن الرحیم
               
گزارش پست !

اطلاعات نویسنده
پروتکل های مبارزه
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ۰۵:۴۳ بعد از ظهر نمایش پست [10]
عضو
rating
شماره عضویت : 2697
حالت :
ارسال ها : 262
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 183
اعتبار کاربر : 2753
پسند ها : 279
محل سکونت : shomal.jpg
تشکر شده : 142



پروتکل شماره 6

مى خواهيم به انحصار ثروتهاى عظيم، منابع و كالاهايى كه جوامع غيريهودى درآينده به مقياس
وسيعى به آنها متكى خواهند شد، دست بزنيم تا اينكه اين جوامع را پس از شكست سياسى با شكست
اقتصادى نيز مواجه سازيم.
اقتصاد دانانى كه اكنون در اين جلسه حضور دارند، اهميت موضوع را به خوبى مى توانند دريابند.

با تمام روشهاى ممكن، بايد اهميت حكومت قدرتمندمان را به همگان گوشزد نماييم و اعلام كنيم
كسانى كه به حكومت جهانى ما تسليم شوند، از حمايتمان برخوردار خواهند شد.
 «اريستوكراسىِ غيرصهيونيستى» از اين پس قدرت سياسى ندارد و بايد آن را مرده تلقى كرد. ولى
به سبب داشتن زمين و خودكفايى مواد غذايى مى توانند به عنوان خطرى بزرگ ما را تهديد كند. لذا بايد به
هر قيمتى كه شده آنها را از داشتن زمين محروم كنيم. براى وصول به اين هدف، بايد مالياتهاى سنگين به
زمين ها ببنديم و وضعى پيش آوريم كه زمين داران املاك خود را براى گرفتن قرض ، در گرو طلبكاران
بگذارند. به كمك چنين تدابيرى زمين داران بدون قيد و شرط تسليم ما خواهند شد.
اريستوكراتها كه خصلتاً به قناعت عادت نكرده اند و به سرمايه اندك راضى نمى شوند، خيلى زود از
بين مى روند.

 
*آریستو کراسی:نخبه سالاری
نفوذ یهودیان در حکومت ها جهت پیاده کردن طرح و نقشه خود حکایتیست قدیمی
در واقع یهود برای حفظ بقای خود غالبا مدیریت مالی حکومت های مقتدر را به عهده داشته اند و دارند که به عنوان نمونه میتوان ماجرای نفوذ در پادشاهی خشایار شاه را نام برد...
اطلاعات بیشتر

http://ystc.ir/%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%e2%80%8c%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%db%8c4%d8%9b-%d9%86%d9%81%d9%88%d8%b0-%d8%b5%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%ae/
شاید اخیرا طرح کاداستر به گوشتون خورده باشه
طرح کد کردن زمین ها




 


ویرایش ارسال توسط : متین23
در تاریخ : پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ۰۶:۱۳ بعد از ظهر



  می پسندم 2     0  2 
 
 
تعداد پسند های ( 2 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر

















امضای کاربر : متین23
بسم الله الرحمن الرحیم
               
گزارش پست !

اطلاعات نویسنده
پروتکل های مبارزه
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ ۰۴:۱۸ بعد از ظهر نمایش پست [11]
عضو
rating
شماره عضویت : 2697
حالت :
ارسال ها : 262
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 183
اعتبار کاربر : 2753
پسند ها : 279
محل سکونت : shomal.jpg
تشکر شده : 142



همزمان با اقداماتى كه ( در مورد زميندارى) در بالا ذكر كرديم ، صنعت را نيز به انحصار خود
درمى آوريم. البته در مراحل نخست صنعت را در يك حالت تعادلى قرار مى دهيم و از انحصار شديد در 
مراحل اوليه خوددارى مى كنيم. غرض ما ازحالت تعادل اوليه آن است كه صنعت و مآلا سرمایه در بخش 
خصوصى متمركز گردند و بانكهاى خصوصى به وجود آيند. زمينها از گرو طلبكاران بيرون آمده و به گرو
بانكها درآيند. آنچه كه ما مى خواهيم اين است كه هم ماحصل كار كارگر و هم بازده زمين هردو به چنگال
صنعت بيفتند و بدين سان تمام پولهاى جهان نزد ما ذخيره شود و غيريهوديها ، طبقه كارگر و زحمتكش
جامعه را تشكيل دهند و بدون قيد و شرط تسليم ما شوند. در چنين شرايطى اگر به خاطر منافع ديگرى
تسليم ما نشوند، لااقل به خاطر آنكه درآمدى داشته باشند و بتوانند زنده بمانند، تسليم ما خواهند شد.
براى آنكه بتوانيم صنعت غيريهوديان را به كلى نابود كنيم، علاوه بر انحصارطلبى، تجمل پرستى را
رايج مى كنيم و نيازهاى كاذب مردم را افزايش مى دهيم. اقدام ديگر ما اين است كه مزد كارگرها را بالا
مى بريم به طورى كه اين افزايش دستمزد هيچگاه به سود آنها تمام نشود. چاره اين كار آن است كه بهاى
ارزاق عمومى را بالا ببريم و گناه اين گرانى را به گردن كاهش فرآورده هاى كشاورزى و دامى بيندازيم . در
عين حال به شيوه بسيار زيركانه اى ميزان توليد را كاهش مى دهيم. بدين معنى كه اعتياد و هرج و مرج
طلبى و كم كارى را در ميان كارگران رواج مى دهيم و به مدد شيوه هاى گوناگون، صحنه زمين را از وجود
متخصصان و تحصيل كرده هاى غيريهودى پاك مى كنيم تا ميزان توليد كاهش پيدا كند.
پيش از آنكه غيريهوديان به فهم حقايق نايل شوند و مشكلات را دريابند ، ما به موقع عمل
مى كنيم. فى المثل زير پوشش هواخواهى از طبقه كارگر و به يارى اصول اقتصاد سياسى كه تئورى هاى ما بر
آنها مبتنى است، تبليغات دامنه دارى به راه مى اندازيم و آنگاه از نيروى كارگر به سود خويش بهره بردارى
مى كنيم.



  می پسندم 3     0  3 
 
 
تعداد پسند های ( 3 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر

















امضای کاربر : متین23
بسم الله الرحمن الرحیم
               
گزارش پست !

اطلاعات نویسنده
پروتکل های مبارزه
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ۰۸:۱۷ قبل از ظهر نمایش پست [12]
عضو
rating
شماره عضویت : 2697
حالت :
ارسال ها : 262
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 183
اعتبار کاربر : 2753
پسند ها : 279
محل سکونت : shomal.jpg
تشکر شده : 142



پروتکل شماره 7

براى آنكه بتوانيم هدفهايمان را كه قبلا درباره آنها بحث كرديم، هر چه زودتر عملى سازيم، مى بايد
ميزان توليد جنگ افزارها و نيز شماره نظاميان و پليس را افزايش دهيم. خواست ما اين است كه در همه
كشورهاى جهان كارگران، سربازان، پليس و تعداد اندكى« بزرگ سرمايه دار » از ما جانبدارى كنند.
هم در سراسر اروپا و هم در ساير كشورها از طريق نوعى بى نظمى، شورش و دشمنى ايجاد مى كنيم
تا بدين وسيله بتوانيم استفاده دو چندان ببريم. راه رسيدن به اين هدف آن است كه در مرحله نخست
كشورها را به زير سلطه و نفوذ خوددرآوريم تا بتوانيم در مواقع لزوم هم بى نظمى ايجاد كنيم و هم ، نظم
برقرار سازيم. وقتى به چنين نفوذى رسيديم ، كشورهاى تحت سلطه وجود ما را به عنوان نيروى
تهديد كننده اى تلقى مى كنند. در مرحله دوم با اعمال روشهاى سياسى ، اقتصادى و ايجاد تعهدات مالى ،
دولتها را به جان همديگر مى اندازيم. البته براى آنكه اين برنامه را با موفقيت به انجام برسانيم ، بايد نفوذ و
حضور خود رابا زيركى خاصى در تمام ملاقات ها و مذاكراتى كه به منظور توافق و ترك مخاصمه بين كشورها
به عمل مى آيد، افزايش دهيم و نيز با استفاده از يك زبان ديپلماسى و زيرپوشش درستكارى، خود را طرفدار
معرفى مى كنيم. از آنجا كه ملتهاى غيريهودى همواره براى پيشنهاداتى كه ازخارج به آنها عرضه « توافق »
مى شود، يعنى در واقع پيشنهاداتى كه ما به آنها ارائه مى دهيم، اهميت خاصى قائلند، لذ ا پيشنهادات ما را
پذيرفته و متقاعد مى شوند كه ما منجى و خدمتگزار بشريت هستيم.



  می پسندم 3     0  3 
 
 
تعداد پسند های ( 3 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر

















امضای کاربر : متین23
بسم الله الرحمن الرحیم
               
گزارش پست !


امکان افزودن پاسخ به این موضوع وجود ندارد امکان افزودن موضوع در این بخش وجود ندارد
صفحه 1 از 3 < 1 2 3 > آخرین »



برچسب ها
پروتکل ، های ، مبارزه ،

« درد دلت را هرگز به کسى نگو... | تحلیل حدیثی از امام صادق علیه‌السلام در باره شوری، تلخی، گوارایی (شیرینی) و تَری در سَر انسان »

 






فروشگاه اینترنتی





انجمن یاران منتظر

چت روم یاران منتظر

چت روم و انجمن مذهبی امام زمان



هم اکنون 11:56 بعداز ظهر