انجمن یاران منتظر

ختم قرآن



آخرین ارسال ها
لیست برنامه ختم قرآن یاران منتظر ..:||:.. پروژه کرونا(COVID 19) ..:||:.. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ سفره هفت سین امسال اعضای انجمن یاران منتظر Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ..:||:.. تا حالا به لحظه تحویل سال 1450 فکر کردید!!؟؟ ..:||:.. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ سفره هفت سین سال 1395 اعضای انجمن یاران منتظر Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ..:||:.. اگر بفهمید بیشتر از یک هفته دیگر زنده نیستید، چی کار می کنید؟! ..:||:.. **متن روز پدر و روز مرد** ..:||:.. الان چتونه؟ ..:||:.. 🔻هدیه‌ تحقیرآمیز کِندی ..:||:.. ღ ღ ღتبریک ازدواج به دوست خوبم هستی2013 جان عزیز ღ ღ ღ ..:||:..

نوار پیام ها
( یسنا : ▪️خــداحافظ مُــــحَرَّم 😭 نمى دانم سال دیگر دوباره تو را خواهم دید یا نه؟!... 🖤اما اگر وزیدى و از سَرِ کوى من گذشتى، سلامَم را به اربابم برسان... ◾️ بگو همیشه برایَت مشکى به تَن مى کرد و دوست داشت نامَش با نام تو عجین شود!... ◾️بگو گرچه جوانى مى کرد، اما به سَرِ سوزنى ارادتش هم که شده، تو را از تَهِ دل دوست داشت... ◼️با چاى روضه تو و نذری ات، صفا مى کرد و سَرَش درد مى کرد براى نوکرى... 🏴 مُحَرَّم جان؛ تو را به خدا مى سپارم... و دلم شور مى زند براى \"صَفر\"ى که دارد از \"سَفَر\" مى رسد... # )     ( سینا : حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها): «ما جَعَلَ اللّه ُ بَعدَ غَدیرِخُمٍّ مِن حُجَّةٍ و لاعُذرٍ؛ خداوند پس از غدیرخم برای کسی حجّت و عذری باقی نگذاشت.» «دلائل الإمامَه، ص 122» )     ( فاطمه 1 : ای روح دو صد مسیح محتاج دَمَت زهرایی و خورشید غبار قدمت کی گفته که تو حرم نداری بانو؟ ای وسعت دل‌های شکسته، حَرَمت. (شهادت حضرت زهرا تسلیت باد) )     ( programmer : امام علی (ع):مردم سه گروهند: (1) دانشمندی خدایی، (2) دانش آموزی بر راه رستگاری (3) و پشه های دستخوش باد و طوفان و همیشه سرگردان، که از پی هر جنبنده و هر صدا می روند، و با وزش هر بادی، حرکت می کنند، نه از پرتو دانش، روشنی یافتند، و نه به پناهگاه استواری پناه گرفتند. )     ( programmer : امام علی ع : عاقل ترین مردم کسی است که عواقب کار را بیشتر بنگرد. )     ( programmer : امام علی (ع):دعوت کننده ای که فاقد عمل باشد مانند تیر اندازی است که کمان او زه ندارد. )     ( programmer : امام علی(ع): در فتنه ها همچون بچه شتر باش که نه پشت دارد تا بر آن سوار شوند و نه پستانی که از آن شیر بدوشند )     ( سینا : هزارها سال از هبوط آدم بر سیاره‌ی زمین گذشته است و هنوز نبرد فی ما بین حق و باطل بر پهنه‌ی خاك جریان دارد، اگرچه دیگر دیری است كه شب دیجور ظلم از نیمه گذشته است و فجر اول سر رسیده و صبح نزدیك است. )     ( programmer : فتنه مثل یک مه غلیظ، فضا را نامشخص میکند؛ چراغ مه‌شکن لازم است که همان بصیرت است....(مقام معظم رهبری) )     ( سینا : یاران! شتاب كنید ، قافله در راه است . می گویند كه گناهكاران را نمی پذیرند ؟ آری ، گناهكاران را در این قافله راهی نیست ... اما پشیمانان را می پذیرند )     ( سینا : برای حفظ سلامتی، این دعا را هر صبح و شب بخوانید: اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ**اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِي دِرْعِكَ الْحَصِينَةِ الَّتِي تَجْعَلُ فِيهَا مَنْ تُرِيدُ. (سه ‌مرتبه) خداوندا، مرا در زره نگهدارنده و قوی خود _ که هر کس را بخواهی در آن قرار می‌دهی _ قرار بده! )     ( فاطمه 1 : ای بهترین بهانه خلقت ظهور کن صحن نگاه چشم مرا پر ز نور کن +++ چشمم به راه ماند بیا و شبی از این پس‌کوچه‌های خاکی قلبم عبور کن +++ آقا بیا و با قدمی گرم و مهربان قلب خراب و سرد مرا گرم شور کن )     ( سینا : دود می خیزد ز خلوتگاه من کس خبر کی یابد از ویرانه ام ؟ با درون سوخته دارم سخن کی به پایان می رسد افسانه ام ؟ )    
مدیریت پیام ها


اگر این اولین بازدید شما از انجمن یاران منتظراست ، میبایست برای استفاده از کلیه امکانات انجمن عضو شوید و یا اگر عضو انجمن می باشید وارد شوید .


انجمن یاران منتظر » عمومی » متفرقه » تعبیر خواب مطابق آیات قرانی



تعبیر خواب مطابق آیات قرانی

تعبیر خواب مطابق آیات قرانی       از ائمه معصومین صلوات الله علیهم منقولست که هرکس خوابی ببیند وتعبیر آنرا بخواهد بداند، ببیند از ماه چند شب گذشته است به عوض هر شب یک سوره از سوره های قرآن شماره کند وبعد از آن در آن سوره نیز به عدد هر شبی که گذشته یک آیه بشمارد در آیه آخر تعبیر خواب او خواهد بود .مثلا اگر از ماه ده روز گذشته باشد، ده سوره از اول قرآن را بشمارید سوره دهم، آیه دهم همان سوره ،تعبیر خواب شما خواهد
jufdv o,hf lxhfr Hdhj rvhkd


امکان افزودن پاسخ به این موضوع وجود ندارد امکان افزودن موضوع در این بخش وجود ندارد

اطلاعات نویسنده
پنجشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۴ ۱۲:۴۵ بعد از ظهر
عضو
rating
شماره عضویت : 709
حالت :
ارسال ها : 5085
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان : 323
اعتبار کاربر : 30445
پسند ها : 1202
تصویر مورد علاقه من : images/mms/yaran (13).jpg
تشکر شده : 4494
وبسایت من : وبسایت من


مدال ها:5
ستارهء انجمن
ستارهء انجمن
مدال ازدواج
مدال ازدواج
بهترین ارسال کننده
بهترین ارسال کننده
کاربران برتر
کاربران برتر
مدال 2 سالگی عضویت
مدال 2 سالگی عضویت

|


تعبیر خواب مطابق آیات قرانی



 


 



 


از ائمه معصومین صلوات الله علیهم منقولست که هرکس خوابی ببیند وتعبیر آنرا بخواهد بداند، ببیند از ماه چند شب گذشته است به عوض هر شب یک سوره از سوره های قرآن شماره کند وبعد از آن در آن سوره نیز به عدد هر شبی که گذشته یک آیه بشمارد در آیه آخر تعبیر خواب او خواهد بود .مثلا اگر از ماه ده روز گذشته باشد، ده سوره از اول قرآن را بشمارید سوره دهم، آیه دهم همان سوره ،تعبیر خواب شما خواهد بود .



 


اگر در شب اول ماه خواب دیده باشد :



 


سوره اول قرآن فاتحه الکتاب است وآیه اول بسم الله الرحمن الرحیم است این آیه اشاره دارد بر کسی که در شب اول ماه واقعه ای دیده باشد و از معنی آن چنین استفاده می شود که مکتوبی یا حکمی از بزرگی برای او برسد که سبب خوشحالی او شود وبنا بر قول جمعی که آیه اول را الحمد لله الرب العالمین می دانند، از معنی آن چنین استفاده می شود که یک نعمتی که قبل از آن نبوده، به او برسد وآن کس شکران نعمت را بگوید.



 


اگر در شب دوم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره دوم بقره است .بنا بر اختلاف مفسرین از معنی این حروف (الم) وبه قولی آیه دوم ذلک الکتاب لا ریب فیه هدی للمتقین می باشد واز آن چنین مستفاد می شود که خواب بیننده بر امری مطلع شود که در خاطر نگذشته باشد (چیزی که فکرش را هم نکرده باشد) واز ذلک الکتاب چنین استنباط  می شود که حکم نا مکتوبی به او برسد که سبب خوشحالی ومنزلت او شود.



 


اگر در شب سوم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره سوم ال عمران است وآیه سوم نزل علیک الکتاب بالحق مصدقا... می باشد و از معنی این آیه چنان مستفاد می شود که سه چیز، متعاقب سه آیه، دلالت به رسیدن این سه چیز دارد.(به آیه رجوع شود)



 


اگر در شب چهارم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره چهارم نساء است وآیه چهارم واتوا النساء صدقاتهن نحله فان طبن... از معنی این آیه چنان مستفاد می شود که زنی مجدد یا مال عظیم به خانه خواب بیننده برسد یا از خانه، چیزی ویا هدیه مرغوب به او برسد.



 


اگر در شب پنجم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره پنجم مائده است وآیه پنجم الیوم یئس الذین کفروا من دینکم... از معنی این آیه چنین استنباط می شود که از اهل کتاب مثل نصاری ویهود نفعی به خواب بیننده برسد و یا شاید به نوعی دیگر به خوشحالی برسد .



 


اگر در شب ششم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره ششم انعام است وآیه ششم الم یروا کم اهلکنا من قبلهم من قرن مکناهم... از معنی آیه این چنین استفاده می شود که چیزی ناخوش به شخص خواب بیننده برسد به عبارتی صاحب دولت از عظمت افتاده باشد یا از نفعی ، یا اندک آزردگی مبتلا شده.



 


 اگر در شب هفتم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره هفتم اعراف است وآیه هفتم والوزن یومئذ الحق فمن ثقلت موازینه فاولئک هم المفلحون از معنی آیه چنین استفاده می شود که کاری از کارهای خود را به جمعی بسپارید ،بعضی از ایشان سعی کنند باعث رفعت (برآورنده و به انجام رساننده) باشند وبعضی دیگر تقصیر کنند که از نظر خواب بیننده بیفتد.



 


اگر در شب هشتم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره هشتم انفال است وآیه هشتم لیحق الحق ویبطل الباطل ولو کره المجرمون از معنی این آیه چنان مستفاد می شود که میان خواب بیننده وشخصی دیگر کدورت ودعوایی بوده، به طوری که هنگامی که به حاکم وقاضی وامثال این طایفه (ریش سفیدان) عرض شود ،حق معلوم شود که بطریق خواب بیننده است.



 


اگر در شب نهم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره نهم توبه است وآیه نهم کیف و ان یظهروا علیکم لا یرقبوا فیکم ... از معنی آیه اینچنین برداشت می شود که دو نفر جهت قطع معامله نزد خواب بیننده برسند.



 


اگر در شب دهم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره دهم یونس است وآیه دهم دعواهم فیها سبحانک اللهم وتحیتهم فیها سلام و... از معنی آیه چنان مستفاد می شود که از خواب بیننده خیری وعمل صالحی در وجود آید (سرزند) که در دنیا وآخرت نفعی به او برسد.



 


اگر در شب یازدهم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره یازدهم هود است وآیه یازدهم الا الذین صبروا وعملوا الصالحات اولئک لهم مغفره واجر کبیر از معنی این آیه اینچنین می توان استفاده کرد که کاری برای  خواب بیننده پیش آید که در نظر خلق مشکل باشد وچون صبر کند (بر انجام کار) موجب نیکنامی وراحتی ایام عمر او می گردد.



 


اگر در شب دوازدهم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره دوازدهم یوسف است وآیه دوازدهم قال انی لیحزننی ان تذهبوا به و... مفهوم آیه این است که عزیزی مثل فرزند وامثال آن از او دور افتد وعاقبت آن دور افتاده به خیر باشد وکدورت خواب بیننده به پایان رسد وعاقبت او بسیاربسیار خوب باشد .



 


اگر در شب سیزدهم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره سیزدهم رعد است وآیه سیزدهم ویسبح الرعد بحمده والملائکه من خیفته ... از معنی آیه چنان مستفاد می شود که چیزیکه باعث ملال خاطر باشد به خواب بیننده برسد .(خواب بیننده به حزن واندوه دچار می شود فیها القیاس)



 


اگر در شب چهاردهم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره چهاردهم ابراهیم است وآیه چهاردهم ولنسکننکم الارض من بعدهم ذلک لمن خاف مقامی وخاف وعید از معنی آیه اینچنین می توان بهره برد که کسی که دوست یا دشمن خواب بیننده باشد به او برسد. (فیها القیاس)



 


اگر در شب پانزدهم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره پانزدهم حجر است وآیه پانزدهم لقالوا انما سکرت ابصارنا بل نحن قوم مسحورون از معنی این آیه اینچنین می توان استفاده کرد که شخصی با خواب بیننده بی حساب گفتگوی باطل کند وبه جایی نرسد وکار خواب بیننده خوب شود .



 


 اگر در شب شانزدهم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره شانزدهم نحل است وآیه شانزدهم وعلامات وبالنجم هم یهتدون از معنی این آیه اینچنین مستفاد می شود که خواب بیننده را حالتی غیر حالت اول که داشت روی دهد واز جانب شخص بزرگ وخوبی به عظمت رسد درهرزمینه ای.



 


اگر در شب هفدهم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره هفدهم بنی اسرائیل (الاسراء) است وآیه هفدهم وکم اهلکنا من القرون من بعد نوح و... از معنی آیه چنان مفهوم می شود که امریکه موجب ملال خاطر خواب بیننده باشد وباعث حزن واندوه او باشد ظاهر شود بطوریکه عاقبت آن به خیر باشد .خیرات وصدقه دهد که رفع بلا کند.



 


اگر در شب هجدهم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره هجدهم کهف است وآیه هجدهم وتحسبهم ایقاظا وهم رقود و... از معنی آیه چنان مستفاد می شود که منزلی مجدد یا ملکی مجدد در تصرف خواب بیننده در آید یا ماه قبل از آن، خیری غلط به او رسیده ودر آخر ظاهر شود که از خیر غلط بوده .(چیزی که به اشتباه نصیب خواب بیننده شده باشد)



 


 



 


اگر در شب نوزدهم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره نوزدهم مریم است وآیه نوزدهم قال انما انا رسول ربک لاهب لک غلاما زکیا از معنی آیه چنان مستفاد می شود که رسولی از جاتب بزرگی در نزد خواب بیننده آید وخبرهای دلپسند وخاطر خواه به او برسد.



 


اگر در شب بیستم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره بیستم طه است وآیه بیستم فالقیها فاذا هی حیه تسعی از معنی این آیه می توان اینگونه استفاده کرد که حجت وبرهان قوی مثل عصای موسی(ع) وید بیضاء در تحت تصرف خواب بیننده درآید .این موضوع بدین مفهوم است که شخص خواب بیننده می تواند واقعه ای که برایش اتفاق افتاده را با موضوع فوق قیاس کند نه اینکه ید بیضاء ویا عصای موسی در اختیارش قرار گیرد.



 


اگر در شب بیست ویکم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره بیست ویکم انبیاء است وآیه بیست ویکم ام اتخذوا الهه من الارض هم ینشرون از معنی آیه اینگونه برداشت می شود که کسی که با خواب بیننده در خشم بود خشمش برطرف شود .(خواب بیننده باید مانند مطلب فوق موضوع خود را مقایسه کند)



 


اگر در شب بیست ودوم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره بیست ودوم حج است وآیه بیست ودوم کلما ارادوا ان یخرجوا منها من غم اعیدوا فیها و... از معنی این آیه چنان مستفاد می شود که خواب بیننده را قضیه ای روی دهد که موجب ملال خاطر او باشد وهر چند سعی کند از آن خلاص نشود. خواب بیننده دچار (حزن ،اندوه،گرفتاری،ناراحتی) می شود که هرچقدر تلاش کند نمی تواند از آن خلاص شود.



 


اگر در شب بیست وسوم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره بیست وسوم مومنون است وآیه بیست وسوم ولقد ارسلنا نوحا الی قومه فقال یا قوم... از معنی آیه چنان مستفاد می شود که خواب بیننده را خیر وخوبی از جانب بزرگی برسد که او باور نکند یا نصیحتی به کسی کند وآن کس باور نکند.



 


 اگر در شب بیست وچهارم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره بیست وچهارم نور است وآیه بیست وچهارم یوم تشهد علیهم السنتهم وایدیهم و... از معنی این آیه این چنین می توان بهره برد که بین خواب بیننده وشخصی دعوایی یا خصومتی پیش می آید که خواب بیننده بر وی غلبه می کند وحجتش برآن شخص غالب می گردد.



 


اگر در شب بیست وپنجم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره بیست وپنجم فرقان است وآیه بیست وپنجم ویوم تشقق السماء بالغمام ونزل الملائکه تنزیلا از معنی آیه چنان مستفاد می شود که خواب بیننده مصیبتی عظیم وامری ناخوش وخصومت وگفتگوی نا شایسته ببیند.



 


اگر در شب بیست وششم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره بیست وششم شعرا است وآیه بیست وششم قال ربکم ورب ابائکم الاولین از معنی آیه اینچنین مستفاد می شود که شخص بسیار خوب ومعقولی در مقام نصیحت وموعظه آن شخص درآید تا خواب بیننده به جواب سوالش برسد وشاد شود.



 


اگر در شب بیست وهفتم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره بیست وهفتم نمل است وآیه بیست وهفتم قال سننظراصدقت ام کنت من الکاذبین از معنی آیه چنان مستفاد می شود که جاسوس ،خبری به این کس رساند واین کس در صدد تفحص این خبر برآید، که راست شود.



 


اگر در شب بیست وهشتم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره بیست وهشتم قصص است وآیه بیست وهشتم قال ذلک بینی وبینک ابما الاجلین... از معنی آیه چنان استفاده می شود که مهمی پیش خواب بیننده آید که آنشخص مخیر باشد در اقدام آن وتدبیر را حکمی نباشد هر چند کلام بیشتر کند وسعی نماید قبول نیفتد.



 


اگر در شب بیست ونهم ماه خواب دیده باشد :



 


سوره بیست ونهم عنکبوت است وآیه بیست ونهم قال رب انصرنی علی القوم المفسدین از معنی آیه چنان مفهوم می شود که خواب بیننده مامور شود به اصلاح جمعی اگر با ایشان جنگ کند ظفر یابد وهمه احوالات او شاید نیک شود.



 


اگر در شب سی ام ماه خواب دیده باشد :



 


سوره سی ام روم است وآیه سی ام فاقم وجهک للدین حنیفا... از معنی آیه چنان مستفاد می شود که خواب بیننده را امری پیش آید و جماعتی خواهند که او را از این امر بازگردانند ،بنا براین او سخن ایشان را گوش نکند وسخن گوش نکردن او صواب (صحیح) باشد. والله اعلم بالصواب



 


(( برخی روایات در خصوص خواب دیدن در هر ماه ))



 


منقولست از حضرت امام صادق (ع) که :



 


 خواب دیدن اول ماه، باطل است.



 


دوم وسوم ماه، برعکس است.



 


چهارم وپنجم ماه، به تاخیر افتد.



 


ششم وهفتم وهشتم ونهم ماه، آنچه را ببیند راست است.



 


دهم ویازدهم ودوازدهم ماه، به تاخیر افتد.



 


سیزدهم وچهاردهم وپانزدهم ماه، نه خیر با شد و نه شر.



 


شانزدهم وهفدهم ماه، به تاخیر افتد.



 


هجدهم ونوزدهم ماه، درست است.



 


بیستم وبیست ویکم ماه، دروغ است.



 


بیست ودوم وبیست وسوم ماه، فرح وشادی باشد.



 


بیست وچهارم وبیست وپنجم و بیست وششم وبیست وهفتم ماه، بر عکس است.



 


بیست وهشتم ماه، درست است.



 


بیست ونهم وسی ام ماه، راست است. الله اعلم



 


 



 


در روایت سلمان فارسی (رضی الله عنه)آمده است که :



 


خوابی که در روز ششم دیده شود بعد از یک یا دو روز تعبیرش ظاهر شود.



 


خوابی که در روز نهم دیده شود همان روز اثرش دیده شود.



 


خوابی که در روز دهم ویازدهم ببیند بعد از بیست روز تعبیرش ظاهر شود.



 


خوابی که در روز سیزدهم دیده شود بعد از نه روز تعبیرش ظاهر شود.



 


خوابی که در روز چهاردهم دیده شود بعد از بیست وشش روز تعبیرش ظاهر شود. (به عمل آید)



 


خوابی که در روز پانزدهم دیده شود بعد از سه روز اثرش ظاهر شود.



 


خوابی که در روز بیست وششم دیده شود در همان روز اثرش ظاهر شود.



 


خوابی که در روز بیست ونهم دیده شود در همان روز اثرش ظاهر شود.
















2 تشکر شده از کاربر پسرآفتاب برای ارسال مفید :
تلاطم خاموش , محمدELE ,



  می پسندم 2     0  2 
 
 
تعداد پسند های ( 2 ) از این کاربر
تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر

















امضای کاربر : پسرآفتاب
گزارش پست !


امکان افزودن پاسخ به این موضوع وجود ندارد امکان افزودن موضوع در این بخش وجود ندارد



« چه جلب!!! یعنی چه جالب! | تاسف تلخ »

 











انجمن یاران منتظر

چت روم یاران منتظر

چت روم و انجمن مذهبی امام زمان



هم اکنون 04:44 بعداز ظهر