آخرین ارسال ها |
نوار پیام ها |
مدیریت پیام ها |
امکان افزودن پاسخ به این موضوع وجود ندارد امکان افزودن موضوع در این بخش وجود ندارد |
اطلاعات نویسنده |
جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۱:۰۱ بعد از ظهر
|
||||||||||||||
عضو
شماره عضویت :
1510
حالت :
ارسال ها :
4899
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان :
423
اعتبار کاربر :
39747
پسند ها :
1767
تشکر شده : 10239
وبسایت من :
وبسایت من
|
چه کسی پاسخگوست؛
زنان طراح مد، مروجان ابتذال +عکس
در بخشی از این پروسه، جهت گیری، معطوف به معرفی برندهای مد زنانه ای است
که مهمترین شاخصه آنها ورای ناشناخته بودنشان برای جامعه ایرانی ترویج ابتذال است. به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، چند سالی است سایت دویچه وله (Deutsche Welle ) به کمین آمدن بهار که مردم با پوشش کمتری در جامعه ظاهر می شوند، می نشیند به امید اینکه از رهگذر معرفی طراحان مد دلخواه خود، جامعه زنان ایرانی را به ابتذال بیشتری بکشد.
سابقه این رفتار ضدفرهنگی بخش فارسی سایت رادیو آلمان تقریبا به سال 2008 برمی گردد. از آن زمان تاکنون این رسانه تلاش بسیاری برای تغییر نگاه مخاطبان به مقوله حجاب ایرانی – اسلامی کرده است که حاصل آن شامل بیش از 140 گزارش می شود.
در بخشی از این پروسه، برندهای مد زنانه ای تبلیغ می شوند که مهمترین شاخصه آنها ورای ناشناخته بودنشان برای جامعه ایرانی ترویج ابتذال است.
پیشتر جام نیوز از این حرکت خزنده ارگان خبری دولت آلمان در تغییر دادن پوشش زنان ایرانی پرده برداشته بود اما ظاهرا مسئولان مسایل مهمتری پیش رو دارند
برای نمونه سال گذشته نمایشگاهی از لباس های ایرانی- اسلامی در برج میلاد برگزار شد که مانتو و چادرهای ارائه در آن گرچه دارای طراحی های بدیعی
ناگفته نماند همه ساله در آلمان جشنواره های مختلف لباس های محلی با هدف حمایت از آداب و فرهنگ این کشور برگزار می شود که بخشی از آن هم در
با این حال دویچه وله که در گزارش های مربوطه خود درباره پوشش های سنتی آلمان، لباس را بخشی از هویت مردم یک کشور می داند طرح هایی را برای
می پسندم 2 0 2 تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر
|
||||||||||||||
|
امکان افزودن پاسخ به این موضوع وجود ندارد امکان افزودن موضوع در این بخش وجود ندارد |
|