| آخرین ارسال ها |
| نوار پیام ها |
|
مدیریت پیام ها |
| امکان افزودن پاسخ به این موضوع وجود ندارد امکان افزودن موضوع در این بخش وجود ندارد |
| اطلاعات نویسنده |
سه شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴ بعد از ظهر
|
||||||||||||
|
عضو
شماره عضویت :
1510
حالت :
ارسال ها :
4899
جنسیت :
تعداد بازدیدکنندگان :
426
اعتبار کاربر :
39749
پسند ها :
1769
تشکر شده : 10233
وبسایت من :
وبسایت من
|
پزشکی؛
کاهش سرطان تخمدان با این نوشیدنی ها
سرطان تخمدان بیماری خاموشی است که تشخیص آن برای درمان زنان اغلب بسیار دیر اتفاق میافتد.
به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از سلامانه، محققان میگویند نوشیدن چای و آبپرتقال ریسک سرطان تخمدان را تا یکسوم کاهش میدهد.
سرطان تخمدان بیماری خاموشی است که تشخیص آن برای درمان زنان اغلب بسیار دیر اتفاق میافتد. حالا یک مطالعه بزرگ پس از 30 سال نشان میدهد ترکیبات موجود در چای و میوههای مرکبات مدافعان خوبی در برابر این بیماری ویرانگر هستند.
به گفته این محققان فلانوئیدها از توانایی حفاظت از بدن به شیوههای مختلف نظیر بهبود عملکرد رگهای خونی و جلوگیری از التهاب برخوردارند و منابع اصلی این ترکیبات شامل چای و مرکبات و آب میوهها است. در حالی که دلایل و ریسکهای سرطان تخمدان پیچیده است اما یک سبک زندگی سالم همراه با غذای مناسب و ورزش منظم میتواند این خطر را کاهش دهد.
می پسندم 2 0 2 تعداد آنلایک ها ( 0 ) از این کاربر
|
||||||||||||
|
|
||||||||||||
| امکان افزودن پاسخ به این موضوع وجود ندارد امکان افزودن موضوع در این بخش وجود ندارد |
|
|